Re: REKLAMACJA po 2 tyg. od zakupu
No właśnie Jadźka, ja już się pogubiłam :)
Wysłałam pismo do nich z opisem uszkodzeń, wad od samego początku itd.
Cytując również takie coś ;)
"Mając na względzie powyższe...
rozwiń
No właśnie Jadźka, ja już się pogubiłam :)
Wysłałam pismo do nich z opisem uszkodzeń, wad od samego początku itd.
Cytując również takie coś ;)
"Mając na względzie powyższe wyjaśnienia niezgodności towaru z umową. art. 8 pkt 4 ustawy z dnia 27.07.2002 żądam zwrotu pieniędzy"
Teraz korespondując z pracownikiem Federacji Konsumenckiej, otrzymałam odpowiedź następującej treści:
Moje pytanie
W momencie reklamowania lalki, dołączyłam pismo o zwrot pieniędzy za zakupioną zabawkę. Nie wyrażałam chęci jej naprawy, bądź wymiany na inną
Jeśli reklamowała Pani z niezgodności towaru z umową to nie może Pani żądać od razu zwrotu pieniędzy. Najpierw jest naprawa lub ewentualnie wymiana. Jeśli reklamacja była z gwarancji- obowiązują jej warunki.
Ja już tego nie ogarniam ;)
Ale pociesza mnie fakt, że nie otrzymałam decyzji w ciągu 14 dni i w takiej sytuacji reklamacja czy jakkolwiek to nazwać, jest zasadna.
zobacz wątek