Widok
Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia
Opinie do artykułu: Rusza przebudowa Podwala Przedmiejskiego. Będą utrudnienia.
W poniedziałek rozpoczną się prace związane z przebudową Podwala Przedmiejskiego. Na początek prace będą prowadzone na skrzyżowaniu z ul. Chmielną. Utrudnienia w ruchu aut zaczną się w poniedziałek, a w czasie majówki na Stogi nie pojadą tramwaje.
W poniedziałek firma MTM z Gdyni rozpocznie prace na ul. Podwale Przedmiejskie. To inwestycja zlecona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. Koszt inwestycji to blisko 16 mln zł. Ponad 12 mln zł to środki miejskie, w tym ok. 60 procent ...
W poniedziałek rozpoczną się prace związane z przebudową Podwala Przedmiejskiego. Na początek prace będą prowadzone na skrzyżowaniu z ul. Chmielną. Utrudnienia w ruchu aut zaczną się w poniedziałek, a w czasie majówki na Stogi nie pojadą tramwaje.
W poniedziałek firma MTM z Gdyni rozpocznie prace na ul. Podwale Przedmiejskie. To inwestycja zlecona przez Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska. Koszt inwestycji to blisko 16 mln zł. Ponad 12 mln zł to środki miejskie, w tym ok. 60 procent ...
tak samo stojącego w korku jak 30-letni diesel
i tak samo wiele przestrzeni parkingowej zajmującego.
Samochody elektryczne czy autonomiczne to ciekawostka, ale nie rozwiązują głównego problemu - przestrzeniożerności samochodów. Spaliny i hałas to wcale nie najważniejsze problemy wywołane przez samochody w mieście.
Samochody elektryczne czy autonomiczne to ciekawostka, ale nie rozwiązują głównego problemu - przestrzeniożerności samochodów. Spaliny i hałas to wcale nie najważniejsze problemy wywołane przez samochody w mieście.
uspokajamy pasażerów gdańskich tramwajów,
w rozkładach jazdy nie planujemy zmian wiec tramwaje będą miały dotychczasowy,wyśrubowany czas przejazdu,jednocześnie przepraszamy wszystkich pasażerów za szybszą jazdę motorniczych tramwajami od przystanku do przystanku w celu nadrobienia postoju przed światłami i uspokajamy, że nie muszą dopłacać za rozkładowy dodatkowy czas przejazdu gdyż tego nie ma w planach :)
Zastanawia mnie, czy nie było ważniejszych inwestycji w Gdańsku? Co to zmieni? Z podporządkowanych rzadko kto wyjeżdża, a jeżeli już to bus pasem włączy się bezproblemowo. Spowoduje to tylko spowolnienie tramwajów i jeszcze większe korki. Tylko po to by przejście naziemne klientom dewelopera zrobić?? Tak bardzo oblegane jest w tym miejscu przechodzenie przez jezdnię?
problemem jest to, że wielu kierowców przejeżdża na późnym żółtym
lub na czerwonym.
Kierowcy potrafią kosić ludzi na chodnikach, drogach dla rowerów i przystankach tramwajów i autobusów.
Stąd warto inwestować w poprawę komfortu chodzenia pieszo i jazdy rowerem; uspokajając ruch w pobliżu tras obsługiwanych komunikacją miejską.
Kierowcy potrafią kosić ludzi na chodnikach, drogach dla rowerów i przystankach tramwajów i autobusów.
Stąd warto inwestować w poprawę komfortu chodzenia pieszo i jazdy rowerem; uspokajając ruch w pobliżu tras obsługiwanych komunikacją miejską.
w dobrze zarządzanym mieście (np. takim jak Singapur) liczba samochodów dopuszczanych do ruchu
jest ściśle reglamentowana i kosztuje bardzo dużo pieniędzy.
Sensownym kierunkiem jest obciążanie kierowców kosztami, które ich decyzje generują - nie tylko podatki za paliwo, ale opłaty za korzystanie z przestrzeni miejskiej i pokrywanie kosztów wypadków, które powodują.
Sensownym kierunkiem jest obciążanie kierowców kosztami, które ich decyzje generują - nie tylko podatki za paliwo, ale opłaty za korzystanie z przestrzeni miejskiej i pokrywanie kosztów wypadków, które powodują.
Ulatwienia
Bo jak otworzą forum radunia to i tak wszystko stanie w paraliżu komunikacyjnym i wtedy wreszcie rowerzyści będą mogli jeździć jak będą chcieli A piesi w centrum będą zakładać maseczki węglowe żeby nie wdychać spalin aut stojących w korkach. Centrum stanie się miejscem przyjaznym dla rozwoju raka płuc! Brawo miasto Gdańsk
nie deweloperom tylko mieszkańcom
deweloperzy nie mieszkają na Chmielnej i nie będą korzystać z tego skrzyżowania
czy skrzyżowania i drogę przelotową obok twojego domu budował deweloper ? - nie bo nigdzie tak nie ma, co najwyżej drogi wewnątrz osiedlowe buduje deweloper, a drogi główne buduje miasto dla mieszkańców
czy skrzyżowania i drogę przelotową obok twojego domu budował deweloper ? - nie bo nigdzie tak nie ma, co najwyżej drogi wewnątrz osiedlowe buduje deweloper, a drogi główne buduje miasto dla mieszkańców
A czemu to robi dobrze deweloperom?
-> bo drożej sprzedadzą mieszkanie.
Dlaczego drożej sprzedadzą mieszkanie?
-> Bo jest wtedy lepsza lokalizacja
Czy sprawianie, że centrum miasta staje się lepszą lokalizacją jest czymś złym? Może, aby broń boże nikt nie zarobił należałoby na cyplu Wyspy Spichrzów zrobić śmietnisko, a na Długiej parking wielopoziomowy?
Dlaczego drożej sprzedadzą mieszkanie?
-> Bo jest wtedy lepsza lokalizacja
Czy sprawianie, że centrum miasta staje się lepszą lokalizacją jest czymś złym? Może, aby broń boże nikt nie zarobił należałoby na cyplu Wyspy Spichrzów zrobić śmietnisko, a na Długiej parking wielopoziomowy?
Budyń to skansen
On proponuje rozwiązanie przestarzałe i fatalne dla obu stron - pieszych i samochodów.
Wszędzie na zachodzie buduje się w takich miejscach tunele dla samochodów, tylko to jest droższe. Tak nas chytry, sprytny, cwany Budyń oszukuje.
Nie zna się i np. kupuje niemieckie autobusy na ropę, które trują nas wszystkich zamiast inwestować w elektryczne!!!!!!! Może dla niego ważniejsze jest to że zapłaci z naszych podatków za odchodzące do historii niemieckie diesle zamiast Polskie elektryczne Solarisy
Wszędzie na zachodzie buduje się w takich miejscach tunele dla samochodów, tylko to jest droższe. Tak nas chytry, sprytny, cwany Budyń oszukuje.
Nie zna się i np. kupuje niemieckie autobusy na ropę, które trują nas wszystkich zamiast inwestować w elektryczne!!!!!!! Może dla niego ważniejsze jest to że zapłaci z naszych podatków za odchodzące do historii niemieckie diesle zamiast Polskie elektryczne Solarisy
którzy deweloperzy będą mieszkać na tych osiedlach przy Chmielnej ?
raczej zwykli mieszkańcy miasta tam zamieszkają.
Przestańcie pieprzyć że drogi są budowane dla deweloperów - wszystkie drogi główne w mieście były budowane na koszt miasta i Długi Targ, Grunwaldzka, czy Rzeczypospolitej i dla mieszkańców a nie dla deweloperów z tą różnicą że część była budowana 50. 100 lub 400 lat temu, ale zawsze na koszt miasta
Przestańcie pieprzyć że drogi są budowane dla deweloperów - wszystkie drogi główne w mieście były budowane na koszt miasta i Długi Targ, Grunwaldzka, czy Rzeczypospolitej i dla mieszkańców a nie dla deweloperów z tą różnicą że część była budowana 50. 100 lub 400 lat temu, ale zawsze na koszt miasta
Cykl, obiecalem zalatwilem
Mieszkanie mam. obiecalem zalatwilem mieszkanie mam a dojazdy gratis.... Zrobie wam
Jak to jest ze deweloper kupuje za 10mln dzialke np.od miasta a miasto robi przebudowe za 12.... ? Ale oglasza to po zakupie.... Albo sprzedaje dzialki ,a potem zmienia plan.....na 2x lepszy lub sprzesaje dzialke ...z budynkiem nie do ryszenia a potem zezwala na rozbiorke....
Jak to jest ze deweloper kupuje za 10mln dzialke np.od miasta a miasto robi przebudowe za 12.... ? Ale oglasza to po zakupie.... Albo sprzedaje dzialki ,a potem zmienia plan.....na 2x lepszy lub sprzesaje dzialke ...z budynkiem nie do ryszenia a potem zezwala na rozbiorke....
drogi są budowane dla mieszkańców z podatków mieszkańców
a kto dopłacał do dróg wokół twojego domu ?
takie jest zadanie miasta żeby budować drogi dla mieszkańców, tak było jest i będzie, nie tylko w Gdańsku, ale na całym świecie
Czy SKM-ka była budowana dla deweloperów którzy budowali na Zaspie, Żabiance i Przymorzu ?? Czy Rzeczypospolitej czy Chłopska była budowana dla deweloperów i jeszcze linia tramwajowa ?
czy Al.Zwycięstwa była budowana dla deweloperów z Wrzeszcza ?
Nie, nie, nie, miasto buduje drogi dla mieszkańców, a nie dla deweloperów czy inwestorów
Ludzie ogarnijcie się trochę i spójrzcie normalnie - takie jest prawo i obowiązek miasta
To że niektóre z tych dróg były zbudowane kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu nie znaczy że ktoś zbudował je prywatnie - wszystkie i zawsze były budowane z podatków przez miasto
takie jest zadanie miasta żeby budować drogi dla mieszkańców, tak było jest i będzie, nie tylko w Gdańsku, ale na całym świecie
Czy SKM-ka była budowana dla deweloperów którzy budowali na Zaspie, Żabiance i Przymorzu ?? Czy Rzeczypospolitej czy Chłopska była budowana dla deweloperów i jeszcze linia tramwajowa ?
czy Al.Zwycięstwa była budowana dla deweloperów z Wrzeszcza ?
Nie, nie, nie, miasto buduje drogi dla mieszkańców, a nie dla deweloperów czy inwestorów
Ludzie ogarnijcie się trochę i spójrzcie normalnie - takie jest prawo i obowiązek miasta
To że niektóre z tych dróg były zbudowane kilkadziesiąt czy kilkaset lat temu nie znaczy że ktoś zbudował je prywatnie - wszystkie i zawsze były budowane z podatków przez miasto
Twoja głupota juz dawno zabiła ci mózg!!Ludzie idioto sami nie giną zabijaja ich tacy idioci jak ty!
Ale tam ludzie nie będą ginąc nawet jednego wypadku rocznie nie będzie wiesz dlaczego idioto.Bo bedziesz musiał sie zatrzymac !A jak nie to dostaniesz mandat. 2 taki i tracisz debilu prawko!
Ja jestem Gdańszczaninem , ale nie muszę o tym krzyczeć ,ty za to jesteś prostakiem z prowincji .co zresztą potwierdzasz za każdym razem.
Ja jestem Gdańszczaninem , ale nie muszę o tym krzyczeć ,ty za to jesteś prostakiem z prowincji .co zresztą potwierdzasz za każdym razem.
jezeli developerzy zaczna budowac drogi do swoich inwestycji to jak myslicie kto bedzie za to placil?zostanie to dodane do ceny mieszkania,no i wowczas bedzie placz ze te ceny to jeszcze dalej niz z sufitu......wolny rynek i kapitalizm albo wracamy do socjalizmu i wszystko nalezy do ludu czyli bida wszedzie....to chyba juz bylo przerabiane.
Mam 30 lat i nie mam z tym problemu, dla mnie mogą zlikwidować całkiem tą ulicę
Rozumiem że będziesz tam kupować zgrzewki piwa, wody i kartofle po 10kg.
Myślałem, że spodnie i koszulka nie ważą więcej niż kilogram, ale być może obecne społeczeństwo nie jest w stanie udźwignąć takiego ciężaru, nie mówiąc już o utrzymaniu się na nogach. Gdzie te czasy kiedy ludzie nie mieli tyle roszczeń i problemów z byle błachostki.
Myślałem, że spodnie i koszulka nie ważą więcej niż kilogram, ale być może obecne społeczeństwo nie jest w stanie udźwignąć takiego ciężaru, nie mówiąc już o utrzymaniu się na nogach. Gdzie te czasy kiedy ludzie nie mieli tyle roszczeń i problemów z byle błachostki.
Jestem lekko mówiąc zniesmaczony .
Czytam o nowej inwestycji i szlag mnie trafia. W ubiegłym roku również na trojmiasto.pl czytałem o planach remontu ul. Piastowskiej. Jakie plany były - cuda na kiju. Skończyły się na małym fragmencie wymienionej instalacji wodnej, wymianie nawierzchni chodnika / część jednej strony / . Jadąc po dziurawym asfalcie żałuję, że nie ma tu ,,deweloperki '' takiej jak w okolicy Podwala przedmiejskiego.
Co za bzdura taka przebudowa. Tylko kompletni idioci mogli wpaść na taki beznadziejny pomysł!!!
Czytam oglądam i nie mogę uwierzyć, że ktoś mógł wymyślić taką bzdurę. Tym co to zaprojektowali odebrałbym uprawnienia i wysłał do zamiatania ulic, a tych co wydają na to publiczne pieniądze kazał za to zapłacić, zlicytował ich majątki i wsadził do więzienia.
Nie trawię pisu ale jak widać dobra zmiana jest potrzebna również w Gdańsku, Pruszczu Gdańskim i Gminie Pruszcz Gdański
Nie trawię pisu ale jak widać dobra zmiana jest potrzebna również w Gdańsku, Pruszczu Gdańskim i Gminie Pruszcz Gdański
w USA w wielu miastach nie ma miast tylko są węzły autostradowe
jedyne sensowne miasta to te na wschodnim wybrzeżu: od Bostonu do Waszyngtonu, ale tam się likwiduje autostrady miejskie i stawia na rozwój wygodnych dróg dla rowerów i systemy komunikacji publicznej.
Houston i Los Angeles to jakość życia poniżej standardu cywillizowanego kraju, skala nadwagi i otyłości dzieci wożonych samochodami do szkół (inaczej się praktycznie nie da) przekracza wyobraźnię.
Houston i Los Angeles to jakość życia poniżej standardu cywillizowanego kraju, skala nadwagi i otyłości dzieci wożonych samochodami do szkół (inaczej się praktycznie nie da) przekracza wyobraźnię.
miejscowy
A ty tam w ogóle kiedyś byłaś? Przecież tam są zjazdy dla wózków z każdej strony, i nie mówię tu o zjazdach przy schodach. W tej chwili każdy, nawet osoba niepełnosprawna na wózku może przejechać przez to skrzyżowanie bez problemu, więc nie rozumiem po co wydawać tak duże pieniądze na zrobienie czegoś co nie jest niezbędne. A może wiem. "To jest miś na miarę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo”
socjalistyczny_gdanski
w miare rozwoju miasta nalezy poszerzac drogi wewnetrz miasta, rozwoj = wiekszy ruch pieszy i samochodowy. a tuytaj widze socjalistyczny regres serwowany prosto z brukseli rekoma ich pacholka.
pamietajcie kmioty tylko wladza i jej swita ma prawo jedzic autem, reszta bydla do komunikacji miejskiej i do fabryki robic na swych panow, a w zamian dostaniecie , pare godzin na odpoczynek, i z ubolewaniem, ale jednak dostaniecie tyle kasy by zjesc, oplacici co wam potrzebne i zeby w piatek na wodke wam starczylo. i potem znowu do roboty.
pamietajcie kmioty tylko wladza i jej swita ma prawo jedzic autem, reszta bydla do komunikacji miejskiej i do fabryki robic na swych panow, a w zamian dostaniecie , pare godzin na odpoczynek, i z ubolewaniem, ale jednak dostaniecie tyle kasy by zjesc, oplacici co wam potrzebne i zeby w piatek na wodke wam starczylo. i potem znowu do roboty.
miejscowy
Cytując mistrza: "Co by tu jeszcze spie*rzyć, Panowie? Co by tu jeszcze?"
W tej chwili, czyli przed otwarciem centrum handlowego budowanego na Targu Rakowym, na Podwalu Przedmiejskim tworzą się korki. Po zwężeniu i wybudowaniu kolejnych skrzyżowań te korki się zwiększą. A co będzie się działo za kilka tygodni gdy ruszy moloch zwany Forum Radunia? Tysiące ludzi z miasta i bliższych oraz dalszych okolic będzie chciało zrobić tutaj zakupy. Ci którzy mieszkają w okolicy odczują to najbardziej i żadne zaklinanie rzeczywistości oraz pisanie o możliwości jazdy Obwodnicą południową oraz tunelem pod Wisłą nie zmieni ich sytuacji. Mieszkając przy ul. Ogarnej, Piwnej, Długiej itp. trzeba jechać Podwalem Przedmiejskim. Czyli stać w coraz większych korkach zafundowanych przez miejskich reformatorów. Chcecie nas stąd wyrzucić? Powiedzcie to otwartym tekstem.
W tej chwili, czyli przed otwarciem centrum handlowego budowanego na Targu Rakowym, na Podwalu Przedmiejskim tworzą się korki. Po zwężeniu i wybudowaniu kolejnych skrzyżowań te korki się zwiększą. A co będzie się działo za kilka tygodni gdy ruszy moloch zwany Forum Radunia? Tysiące ludzi z miasta i bliższych oraz dalszych okolic będzie chciało zrobić tutaj zakupy. Ci którzy mieszkają w okolicy odczują to najbardziej i żadne zaklinanie rzeczywistości oraz pisanie o możliwości jazdy Obwodnicą południową oraz tunelem pod Wisłą nie zmieni ich sytuacji. Mieszkając przy ul. Ogarnej, Piwnej, Długiej itp. trzeba jechać Podwalem Przedmiejskim. Czyli stać w coraz większych korkach zafundowanych przez miejskich reformatorów. Chcecie nas stąd wyrzucić? Powiedzcie to otwartym tekstem.
no i dobrze
Według mnie umożliwienie przejścia naziemnego jest bardzo korzystne dla turystów. Ten tunel to pomyłka. Władze miasta próbują ożywić kolejne rejony naszego kochanego Gdańska i chwała im za to. Ludzie, nie zapominajcie, że żyjemy z turystyki. Lawinowy rozwój biurowców w Gdańsku jest wynikiem tego, że pracodawcy coraz częściej dbają o swoich pracowników, w tym o możliwość ich rekreacji codziennej po pracy. To wszystko nakręca rozwój. Nawet jak szary Kowalski nie będzie od razu milionerem, to przynajmniej nie będzie musiał się martwić, żeby mieć pracę. Na rozwoju korzystamy wszyscy. Bądźmy sprawiedliwi