Widok

Siłownia

Sport Śródmieście Temat dostępny też na forum:
Witam!

Chciałbym zapisać się do siłowni w Gdańsku i w związku z tym mam kilka pytań do użytkowników mogących cokolwiek na ten temat powiedzieć.

Po pierwsze, gdzie jest wg was najlepiej? Mieszkam w Gdańsku Głównym (konkretnie na Starym Przedmieściu), więc interesowałyby mnie miejsca w tej właśnie okolicy lub możliwie blisko, gdzie można by podjechać tramem czy busem.

Po drugie, zastanawia mnie czy opłaca się ćwiczyć w siłowniach sieciowych, takich jak Gymnasion (wiem, że jest w Madisonie)? Jak mają się one do nie-sieciowych miejsc jeśli chodzi o ceny, obsługę, sprzęt?

Po trzecie, jestem początkujący, tzn. nigdy wcześniej nie ćwiczyłem, więc chciałbym wiedzieć, jaka opcja byłaby na początek najlepsza: warto wykupić indywidualnego trenera albo coś w tym stylu czy wystarczy poczytać trochę w Internecie? No i gdzie jest najlepsza obsługa, którą można bez skrępowania poprosić o pomoc?

Z góry dzięki za odpowiedzi! :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie jestem z gdanska, ale jestem w stanie Ci odpowiedziec na dwa pytania,