Odpowiadasz na:

Do Masm-a

Trzeba być idiotą żeby doradzać kupno Fabii Rs lub TDI, za te pieniądze można stać się właścicielem prawdziwego samochodu ..A co do porównań Fabi i Lanosa to facet pisał wyłącznie o dynamice i... rozwiń

Trzeba być idiotą żeby doradzać kupno Fabii Rs lub TDI, za te pieniądze można stać się właścicielem prawdziwego samochodu ..A co do porównań Fabi i Lanosa to facet pisał wyłącznie o dynamice i spalaniu obu aut,która faktycznie przemawia na korzyść Lanosa.Jeśli zaś chodzi o bezpieczeństwo to zadałem sobie tród i sprawdziłem jak plasował się Lanos w testach TUV ,faktycznie nie jest z tym różowo ,ale jest to w zasadzie kostrukcja z pierwszej połowy lat dziewiędziesiątych. Na tle ówczesnych aut wygląda to już nieżle ( podobne wyniki co Lanos uzyskał m/in Audi A4 MR 97,Honda Civic MR98 ala dużo gorszymi wynikami niż Lanos legitymują się takie auta jak np.Fiat Brawa MR98,Ford Eskort MR99,Nissan AlmeraMR99,Ford Mondeo MR97,a nawt takie tuzy pozornie bezpieczne jak np.Mercedes C MR97,czy Saab 900 MR97 ),także jak się już coś pisze to nie należy polegać tylko na obiegowych lub własnych często wysoce subiektywnych opiniach.Dla wyjaśnia dlaczego tak sie zapeżyłem muszę powiedzieć że w zeszłym roku Polonez wjechał w tył mojego VW Vento i zrobił z niego Golfa ,ale tak miało być, po to są strefy kontrolowanego zgniotu,i jeśli ktoś tego nie rozumie to niech nie zabiera głosu.Widziałem kiedyś zwłoki kierowcy w pozornie mało uszkodzonym starym Oplu Rekordzie-zabiła go kierownica.Blachy we wszystkich w miarę nowych autach przy byle stłuczkach gną sie na potęgę bo tak są konstruowane .

zobacz wątek
20 lat temu
~Z.R

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności