O silnikach
Czeskie
1.4 60km OHV
1.4 68km OHV
stare konstrukcyjnie z czasow tylnonapedowych 105/120 i favorit/felicja. Nie najgorsze osiagi i elastycznosc nawet slabeszego wariantu, ale...
rozwiń
Czeskie
1.4 60km OHV
1.4 68km OHV
stare konstrukcyjnie z czasow tylnonapedowych 105/120 i favorit/felicja. Nie najgorsze osiagi i elastycznosc nawet slabeszego wariantu, ale potrafia byc paliwozerne, znopsza zasilanie gazowe i wbrew pozora nie sa bardziej awaryjne od niemieckich motorkow( tak mowia przynajniej statystyki).
NIemieckie
1.2 HTP 54km 3 cylindry OHC - dla emerytow lub dla kogos o mocych nerwach( trasa wykluczona szczegulnie w 4 osoby)
1.2 HTP 64km 3 cylindry DOHC - slabe ale lepsze niz poprzednik
1.4 DOHC dwa warianty 75km (optimum) 100(zbedne 25 koni nie czuc ich zbytnio tylko przy przyspieszaniu elastycznosc podobna do wersji 75km wiecej pali)- jak kogos stac to jeden z trafniejszych wyborpw
2.0 115km OHC male GTi- niezle jedzie nawet jak na 115 kucykow i silnik nie do zajechania znany jeszcze ze starych VW ale jeden z bardziej udanych motorow- niestety prawie nie spotykany
1.9 SDi fajny diesel dla firmy czy dla kogos dla kto przedklada ekonomie nad przyjemnosc z jazdy, silnik nie klopotliwy nie do zajechania oszczedny i dosc dynamiczny jak na diesla bez turbiny
1.9 TDi 100km - oszczedny jak malo ktory osiagi jak w wersji 2.0 tylko trza na turbinke uwazac ale przyjemnosc uzytkowania rewelacja- tyle ze dla bogatszych
1.4 Tdi 3cylindry 75km. Nowy wynalazek nawet nienajgorzej ale chyba lepeije poszukac wersji 1.9 Sdi jak sie nie ma na 1.9 TDi.
pozdrqawiam
zobacz wątek