Odpowiadasz na:

O silnikach

Czeskie
1.4 60km OHV
1.4 68km OHV
stare konstrukcyjnie z czasow tylnonapedowych 105/120 i favorit/felicja. Nie najgorsze osiagi i elastycznosc nawet slabeszego wariantu, ale... rozwiń

Czeskie
1.4 60km OHV
1.4 68km OHV
stare konstrukcyjnie z czasow tylnonapedowych 105/120 i favorit/felicja. Nie najgorsze osiagi i elastycznosc nawet slabeszego wariantu, ale potrafia byc paliwozerne, znopsza zasilanie gazowe i wbrew pozora nie sa bardziej awaryjne od niemieckich motorkow( tak mowia przynajniej statystyki).
NIemieckie
1.2 HTP 54km 3 cylindry OHC - dla emerytow lub dla kogos o mocych nerwach( trasa wykluczona szczegulnie w 4 osoby)
1.2 HTP 64km 3 cylindry DOHC - slabe ale lepsze niz poprzednik
1.4 DOHC dwa warianty 75km (optimum) 100(zbedne 25 koni nie czuc ich zbytnio tylko przy przyspieszaniu elastycznosc podobna do wersji 75km wiecej pali)- jak kogos stac to jeden z trafniejszych wyborpw
2.0 115km OHC male GTi- niezle jedzie nawet jak na 115 kucykow i silnik nie do zajechania znany jeszcze ze starych VW ale jeden z bardziej udanych motorow- niestety prawie nie spotykany
1.9 SDi fajny diesel dla firmy czy dla kogos dla kto przedklada ekonomie nad przyjemnosc z jazdy, silnik nie klopotliwy nie do zajechania oszczedny i dosc dynamiczny jak na diesla bez turbiny
1.9 TDi 100km - oszczedny jak malo ktory osiagi jak w wersji 2.0 tylko trza na turbinke uwazac ale przyjemnosc uzytkowania rewelacja- tyle ze dla bogatszych
1.4 Tdi 3cylindry 75km. Nowy wynalazek nawet nienajgorzej ale chyba lepeije poszukac wersji 1.9 Sdi jak sie nie ma na 1.9 TDi.
pozdrqawiam

zobacz wątek
18 lat temu
~;>

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności