Odpowiadasz na:

Fabia Combi Classic 1.4 55kw 2001 130tyś km

Nie polecam !!! To na wstępie teraz trochę historii:
1. 20tyś - wymana łączników stabilizatora + nieudolna próba usunięcia trzasków w desce rozdzielczej (i tak co 20tyś)
2. 40tyś -... rozwiń

Nie polecam !!! To na wstępie teraz trochę historii:
1. 20tyś - wymana łączników stabilizatora + nieudolna próba usunięcia trzasków w desce rozdzielczej (i tak co 20tyś)
2. 40tyś - wymiana łączników i gum na stabilizatorze + trzeszcząca deska
3. 45tyś łożysko przód (Bieranowski Bydgoszcz ok. 1tyś zł - takie były początki)
4. 60tyś łożysko przód + łączniki stabilizatora + wymiana zapieczonych okładzin
5. 80 tyś wymiana uszczelki pod głowicą, pierwsza wymiana klocków - (serwis proponuje wymianę tarcz - śmiech na sali, czyżby tarcze były jednorazowe ??)
6. 85tyś Wymiana pompy wody i termostatu (po prostu wypluł cały płyn z silnika - shock)
7. 120 tyś wymiana łączników, gum na stabilizatorze, gum na wachaczach, cewki, łańcuszka rozrządu

Reasumując to dziwadło zawsze dojechało i nigdy nie stało - sam w to nie wierzę ;-) ale to fakt.
Faktem też jest że przy takim przebiegu w dalekiej przeszłości jeżdżąc maluchem nie miałem tylu "jaj" z zawieszeniem i nie tylko, swoją drogą kto ma w samochodzie plastikowe tulejki na stabilizatorze i w gumach wachacza ?? Ja o dziwo mam. Moim zdaniem ten kto projektował zawieszenie Fabii powinien mieć zapewnioną opiekę lekarską wiadomej specjalności. Ogólnie Fabia to jeden wielki i w dodatku nieudany eksperyment panów z WV.
Samochodzik twardy jak smok - na trasy się nie nadaje bo ma niewygodne fotele, za to na miasto idealny (poza spalaniem)
Serwis fabryczny w Bydgoszczy odpada - bez komentarza - ceny - jakość
Awaryjność - kompromitacja WV ;-) tym panom już dziękujemy
Ostatnio walczę ze znacznym spadkiem mocy - serwis fabryczny stwierdza że jest ok - ręce opadają - szczerze mówiąc - nie kupujcie jak nie musicie.

zobacz wątek
17 lat temu
~Orzeł

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności