Odpowiadasz na:

Rozczarowanie

Witam, niestety mamy przykre doświadczenie z deweloperem. Odebralismy niedawno mieszkanie z usterkami, m. Innymi popękana i uginajaca się posadzka, której deweloper nie chce naprawić, licznik... rozwiń

Witam, niestety mamy przykre doświadczenie z deweloperem. Odebralismy niedawno mieszkanie z usterkami, m. Innymi popękana i uginajaca się posadzka, której deweloper nie chce naprawić, licznik wody z 9, który zaraz będzie do wymiany oczywiście na nasz koszt bo deweloper nie chce go wymienić. Ręce opadają. Od miesiąca prosimy o przekroj budowlany, bezskutecznie jak do tej pory. Radzę się dobrze zastanowić zanim podpiszecie odbiór bo potem kontakt deweloperem się kończy . Pozdrawim sąsiadów. Może ta opinia da im trochę do myślenia

zobacz wątek
4 lata temu
~Kasia

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry