Widok
Szukam znajomych z podobnymi hobby
Jestem nowy w trójmieście, blah blah blah, 21 lat nic z podtekstem seksualnym. Szukam ogólnie osób w podobnym wieku interesujących się czymś w stylu: Fantastyka, Gry za równo PC jak i konsolowe (RPG, MOBA, MMO etc.) ale również klasyczne tabletop takie jak Warhammer czy D&D z kartkami i użyciem wyobraźni do zabijania wyimaginowanych smoków. Do tego TV Shows(Np. Game of Thrones/Firefly/Community), Filmy i książki (psychologiczne/sci-fi/fantasy/horror/komedie), Grafika i design.. Ok trochę poleciałem z tymi detalami. Ogólnie lubię fajne rzeczy.
Chciałbym ogólnie wyskoczyć od czasu do czasu na jakiś sport/piwo/pizze/kebab/innedobrejedzenie/kino/walkę w barze lub pograć w coś przy czym zważając na fakt że pracuję to zapewne nie codziennie, ale ważne żeby mieć o czym ze sobą pogadać. Płeć nie ma znaczenia, kolor włosów również.
Jeżeli myślisz, że mielibyśmy o czym gawędzić (bez rozlania przy tym znaczącej ilości krwi) to napisz do mnie: cerealforall@gmail.com i zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdrawiam.
Chciałbym ogólnie wyskoczyć od czasu do czasu na jakiś sport/piwo/pizze/kebab/innedobrejedzenie/kino/walkę w barze lub pograć w coś przy czym zważając na fakt że pracuję to zapewne nie codziennie, ale ważne żeby mieć o czym ze sobą pogadać. Płeć nie ma znaczenia, kolor włosów również.
Jeżeli myślisz, że mielibyśmy o czym gawędzić (bez rozlania przy tym znaczącej ilości krwi) to napisz do mnie: cerealforall@gmail.com i zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdrawiam.
Hmm, forum jest raczej odwiedzane przez sporo osób, przekonałem się o tym szukając chętnych do sportu w innym jego dziale. Myślę że po prostu tą jego część przeglądają głównie ludzie szukający związku bynajmniej nie koleżeńskiego.
To też nie mam dużego odzewu, na maila napisała dosłownie jedna osoba, no ale cóż, mam dosyć sceptyczne hobby i nie sądziłem że znajdę kokoś podobnego zbyt szybko. :)