DO MAXA
PODZIWIAM TWOJĄ DUMĘ PRACY NA TAKIM STANOWISKU , ALE RÓWNOCZEŚNIE MYŚLĘ ,ŻE JESZCZE PRZED TOBĄ DŁUGA DROGA DO PEŁNEGO SAMOZADOWOLENIA. UWAZAM ŻE WSZYSCY TWOI KLIENCI, ZWRACAJĄCY SERWISOWI UWAGĘ O...
rozwiń
PODZIWIAM TWOJĄ DUMĘ PRACY NA TAKIM STANOWISKU , ALE RÓWNOCZEŚNIE MYŚLĘ ,ŻE JESZCZE PRZED TOBĄ DŁUGA DROGA DO PEŁNEGO SAMOZADOWOLENIA. UWAZAM ŻE WSZYSCY TWOI KLIENCI, ZWRACAJĄCY SERWISOWI UWAGĘ O PEWNYCH USTERKACH MNIEJ LUB BARDZIEJ DOKUCZLIWYCH MAJĄ UZASADNIONE RACJE, NIE SĄDZE BY KTOŚ MARNOWAŁ CZAS I ZA PRZEPROSZENIEM ROBIŁ JAJA PRZEDE WSZYSTKIM Z SIEBIE I INNYCH. INNA SPRAWA IŻ WSZYSTKICH USTEREK NIE JEDNOKROTNIE NIE DA SIĘ WYKRYĆ OD RAZU. MYŚLĘ TEŻ ŻE NIEKTÓRZY Z POSIADACZY TYCH AUT SIĘ PRZELICZYLI I UWAŻAJĄ IŻ KUPILI DOSKONAŁEGO JAPOŃCZYKA.
zobacz wątek
20 lat temu
~NIE TYLKO MANIAK