Demontaż zwrotnicy.Zakładając,że wszystkie śruby da się łatwo odkręcić po oczyszczeniu i nałożeniu środka odrdzewiającego,nie używając palnika lub innego podgrzewacza metalu co w przypadku tych aut...
rozwiń
Demontaż zwrotnicy.Zakładając,że wszystkie śruby da się łatwo odkręcić po oczyszczeniu i nałożeniu środka odrdzewiającego,nie używając palnika lub innego podgrzewacza metalu co w przypadku tych aut jest częste ich zapieczenie.Wyprasowanie starego łożyska z piasty w sposób właściwy aby tejże piasty nie uszkodzić.Czyszczenie jej aby nowe łożysko wprasowało się bez żadnego problemu nie wywierając zbyt wielkiego nacisku na piastę,zakładając że czyszczenie obejdzie się bez piaskowania co w tych modelach jest rzadkością.Montaż piasty przy użyciu odpowiednich narzędzi z dokręceniem prawidłowym poszczególnych elementów(kolejność,siła dokręcenia).Do tego jeszcze dojdzie na 99% potrzeba wykonania zbieżności kół przednich co w tym przypadku oznacza poluzowanie często zapieczonych drążków kierowniczych... Ta sama czynność z drugiej strony. I Ty chcesz aby to zostało wykonane za przysłowiową flaszkę?? Z całym szacunkiem,ale jeśli mogę coś doradzić to podjedź jutro o 6 rano pod którąś z Biedronek i tam na pewno spotkasz wykwalifikowanych zapalonych mechaników,którzy Ci to zrobią nawet za 2 piwa... No bo co to za trudność może być... W końcu to tylko koła samochodu,w którym często wozimy swoją rodzinę
zobacz wątek