w energi to normale
ja w ubiegłym roku wysyłając korespondencję do nich , pismo zaczynałam od numeracji kolejnych interwencja ; doszłam do nr 10; co ciekaw np pismo nr 5 było anulowaniem błędnie naliczonych opłat ,...
rozwiń
ja w ubiegłym roku wysyłając korespondencję do nich , pismo zaczynałam od numeracji kolejnych interwencja ; doszłam do nr 10; co ciekaw np pismo nr 5 było anulowaniem błędnie naliczonych opłat , ale już pismo nr 7 zawierało w teść zupełnie inną łącznie z naliczonymi karami; dopiero wysłanie całego zbioru korespondencji plus kserokopie faktur oraz zrobienie specyfikacji i konkretnych wyliczeń zamknęło sprawę ( czyli wynika z tego że pracownik w Energi nie potrafi wyciągać informacji z ich sytemu informatycznego, mało tego nie potrafił liczyć ;
Żeby jaśnie oświecony urzędnik Energi odpowiedział należy mu przesłać(skserowane faktury wytłumaczyć jak się liczy i nalicza) i wytłumaczyć łopatologicznie ;
A swoją droga ciekawe że za sam prąd płacimy mało ale tych opłat około energetycznych jest bardzo dużo
zobacz wątek