Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu

Witamy uprzejmie. Szanujemy i dziękujemy za opinie, natomiast biuro nie zgada się z pańskim zdaniem. Żałujemy, że nie udało się Panu wynająć nieruchomości za naszym pośrednictwem, najwidoczniej... rozwiń

Witamy uprzejmie. Szanujemy i dziękujemy za opinie, natomiast biuro nie zgada się z pańskim zdaniem. Żałujemy, że nie udało się Panu wynająć nieruchomości za naszym pośrednictwem, najwidoczniej były co do tego przeciwwskazania. Jak Pan słusznie zauważył, dużo zależy również od właściciela. Chętnie możemy je wyjaśnić telefonicznie, mailowo lub osobiście na spotkaniu. Prosimy o wyjaśnienie w jaki sposób stracił Pan przez nasze biuro pieniądze, gdyż mija się to z prawdą. Do momentu podpisania umowy najmu żadna ze stron nie ponosi kosztów.

zobacz wątek
2 lata temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry