Widok

Zespół szuka sali prób oraz muzyków

Witam wszystkich, jestem średnio-początkującym gitarzystą samoukiem. Od niedawna mieszkam w Gdańsku. Rozkręcam zespół w klimatach nie-szatańskich.

Przede wszystkim poszukuję stałej sali prób, tak żeby móc przyjść z akustykiem albo zostawić piecyk i poszarpać struny z jakimś wokalem. Sprzęt mam własny. Pilnie proszę o kontakt, jeśli chcesz np. współdzielić salę prób.

Poza tym szukam muzyków chcących stworzyć coś innego niż metal i muzyka elektroniczna. Nie chcę się jeszcze określać, ale mogę powiedzieć że czerpię inspiracje z takich wykonawców jak Pustki, Mela Koteluk czy Mikromusic. Z drugiej strony mam takie pragnienie, żeby to nie była muzyka czysto gitarowa. Jednym słowem - gitarzystę już mamy, gitarzystom dziękujemy :)

Przede wszystkim zależy mi na dobrej sekcji rytmicznej, czyli bas + perkusja, bo w tych dwóch instrumentach drzemie wielki potencjał zespołu. Oprócz tego mile widziani muzycy nie-gitarzyści.

Chętnie spotkam się też z wokalist(k)ą, aby wspólnie zagrać coś akustycznie i sprawdzić czy "zażarło".
Nie jestem profesjonalistą, ale jeśli chcesz podyskutować o muzyce czy koncepcji zespołu, to śmiało pisz.
Co do wieku, jestem świeżym absolwentem uczelni wyższej.

spam-email: inspektorsowa at o2.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, podbijam temat! :)
Koniecznie bas i perkusja poszukiwane.
Wszystko do dogrania, byle tylko poznać swoje umiejętności.
Wciąż czekamy na odzew któregoś z Was!
pozdrawiam,
A.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
gram na basie i chętnie pogram cokolwiek.
Podaj na siebie namiar, chociażby mailowy ;)
Pozdrawiam,
A.
gg 10677724

pisz,
pozdrawiam
Jestem chętny. Gram na akordeonie, klawiszach i zaczynam uczyć się na perkusji. Wokal też. Preferuję okolicę Orunii Górnej, Chełmu, Ujeściska.

pablotoja1(małpa)wp.pl
Gdybyś nadal szukał sali prób, to polecam salę Urban Sound w Gdyni na Alei Zwycięstwa 36/106.

Inne tematy z forum Hobby