Widok

brak reakcji na reklamacje

Meble Agata Temat dostępny też na forum:
Miesiąc temu kupiłam biurko w Agacie w Gdańsku w paczce okazał się uszkodzony towar konkretnie blat biurka. Na naszą reklamację zero odpowiedzi, żadnego telefonu żadnego @. Na mój telefon ciągle ta sama ściema że ciągle szukają na ewentualną wymianę blatu. Osoba w tym dziale jest nieadekwatna do stanowiska przecież należałoby się w pierwszej kolejności z kontaktować z producentem. Olewający stosunek do klienta i co z tego że rozmowa nagrywana jak nic nie zmienia faktu. Porażka może jak przez sąd konsumencki się przejdzie to zaczną reagować jak się należy. A może nikt nie przeszkolił pracownika że towar wymienia się i zgłasza u producenta. PORAŻKA w życiu nic tam nie kpię!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja wprawdzie nie w salonie, ale zamawialam online naroznik w salonie agata - niestety w paczce brakowalo nozek, ale w trakcie tygodnia normalnie zostaly doslane, zadnych problemow z reklamacja nie mialam. Moze trzeba tez spokojniej podejsc do tego i nie nastawiac sie ze to przeciwko klientowi ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Kowale

Apollina (3 odpowiedzi)

Osiedle przy Apollina powstaje w lokalizacji, z której szybko można wyjechać na trójmiejską...

Czy warto zamieszkać w trójmieście lub okolicach. (74 odpowiedzi)

Mieszkam w centralnej Polsce i postanowiłem zmienić miejsce zamieszkania biorąc pod uwagę że...

Dobra kosmetyczka w Gdańsku i okolicach (57 odpowiedzi)

Witam, poszukuje dobrego salonu kosmetycznego z przystępnymi cenami. Proszę o wasze typy.

do góry