Re: buty kornecki - prosba o opinie
Z całego serca odradzam tą firmę.
Pod koniec listopada 2014r kupiliśmy córce kozaki zimowe za 150zł w sklepie firmowym Kornecki w C.H. Forum Gliwice. Na pozór buty dobrze wykonane. Po...
rozwiń
Z całego serca odradzam tą firmę.
Pod koniec listopada 2014r kupiliśmy córce kozaki zimowe za 150zł w sklepie firmowym Kornecki w C.H. Forum Gliwice. Na pozór buty dobrze wykonane. Po niecałych dwóch tygodniach w lewym bucie odkleił sie ozdobny pasek. Po zawiezieniu butów do reklamacji okazało się, że producent może nie uznać reklamacji ponieważ jest to element ozdobny. Już widać podejscie firmy gdzie początkowe zapewnienia ekspedientki mijają sie z rzeczywistością. Zapewniała, że jako jedyna firma na rynku uznaje reklamacje wszystkich elementów. Buty po dwóch tygodniach wróciły naprawione z reklamacji. Wszystko by było dobrze gdyby nie to, że buty kolejny raz trafiły na reklamację z tą samą usterką po ok 1 tygodniu użytkowania. Zarządaliśmy wymiany na nowe lub zwrtotu gotówki. Producent nie bierze takiej możliwości pod uwagę. Buty trafiły na reklamację. Po kolejnych dwóch tygodniach wróciły naprawione. I tutaj po raz kolejny widać olewanie klienta. Zgodnie z przepisami prawa w przypadku żadania innego rozwiązania aniżeli naprawa producent przed podjęciem kroków powinien skontaktować się z klientem w celu przedstawienia strony firmy. Ten etap został pominięty. Po kolejnym tygodniu podobna usterka wystąpiła w prawym bucie.Według przepisów prawa naprawa i wymiana produktu na nowy dokonywana jest przez Sprzedawcę nieodpłatnie. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że Sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia(mamy na myśli koszt transportu butów. W jedną stronę ok 40km tj przy trzech reklamacjach: dostawa i odbiór to aż 480km.I tutal kolejny duży minus. Skontaktowanie się z producentem (nie sklepem) graniczy z cudem. Mail, który był wysłany na dział reklamacji pozostał bez echa. Minęły już 3 tygodnie. Dodzwonienie się to dziesiątki prób i godziny spędzone przy telefonie. Po kontakcie tel Pani z działu reklamacji obiecywala, ze przekaże sprawę kierownikowi. Na obietnicach się skończyło.Pomijając aspekt finansowy buty przebywały 4 tygodnie na reklamacji. Teraz nas czeka rozwiązanie problemu ustatniej usterki. Od końca listopada minęło kilka tygodni z czego dziecko buty na nogach mialo ok 3 tygodni. Za tą cenę mogli byśmy kupić 3 pary tanich butów które z pewnością by wystarczyły na zimę.Na razie nasze koszty(obuwie + koszt dostarczenia obuwia na reklamacje) obuwia zimowego dla dziecka to ok 320 zł. Za tą kwotę mieli byśmy buty dobrej firmy.
Reasumując:
Plusy:
- miła obsługa w sklepie
Minusy:
- jakość towaru porównywana z tadnetną Chińszczyzną z tą różnicą, ze Chińszczyzna kosztuje 50 a nie 150 zł.
- kontakt z działem reklamacji to wielka porażka
- podejście firmy do klienta. Wg mnie jest to działanie na zasadzie pozbycia się bubla i zapomnienie o kliencie.
SZCZERZE RADZĘ OMIJAĆ SKLEPY KORNECKIEGO SZEROKIM ŁUKIEM.
zobacz wątek