Widok
masara
Zmienili nazwę pizzeria ale wcześniej posprzedawali oferty na grouponie. Przychodzisz z grouponie ważnym do 26.01.18 a właściciel z uśmiechem na twarzy mówi ci że nie mozes z zrealizować kuponu bo to nowa restauracja. Oczywiście nr tel z grouponu działa bez problemu i przy rezerwacji stolika wlasciciel.nie mówi o zmianie nazwy. Pobiera od ciebie kod zabezpieczający i później mówi ci że nie może bo zrealizować i niby groupon wysyłał SMS. Czyli jedna wielka sciema nie polevam
Moja ocena
Ciao Ciao Pizza & Pasta
kategoria: Pizzerie
obsługa: -
menu: -
jakość potraw: -
klimat i wystrój: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
0.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Na początku października 2017 r. właściciel restauracji wypowiedział umowę Grouponowi z powodu rażących naruszeń warunków tej umowy przez firmę Grupon. Zgodnie z okresem wypowiedzenia Groupon powinien zakończyć sprzedaż tych kuponów najpóźniej 5 listopada 2017 r. Z nieznanych nam przyczyn nie zrobili tego.
Współpraca z firmą Groupon i jej zakończenie nie miały wpływu na decyzję o zmianie wizerunku restauracji.
Co do sytuacji, którą opisuje klientka...
Warunkiem zrealizowania kuponu w restauracji była wcześniejsza rezerwacja stolika, przy której należało powiedzieć o zamiarze realizowania kuponu. Klientka nie zrobiła tego. Inni klienci, zgłaszający rezerwację i informujący o zamiarze realizowania kuponu byli przez nas informowani o sytuacji i nikt nie zrobił najmniejszego problemu. Opowiadali nawet o podobnych sytuacjach powodowanych przez firmę Groupon i dotyczących kuponów innych usługodawców.
Nie stosujemy także praktyki polegającej na weryfikowaniu kodu zabezpieczającego przez telefon. Dlatego to oskarżenie jest nieprawdziwe i bezpodstawne. Weryfikacja kodu zabezpieczającego odbywa się dopiero na miejscu w restauracji ponieważ wykorzystujemy do tego specjalną aplikację. Mimo tego, chcąc zachować się w porządku wobec klientki, która o zamiarze realizowania kuponu poinformowała w momencie składania zamówienia, podjęliśmy próbę zweryfikowania kodu zabezpieczającego, zakończoną wynikiem negatywnym.
Dlatego z całym szacunkiem nie ponosimy odpowiedzialności za poczynania firmy Groupon, po drugie klient kupując kupon zawiera umowę handlową z firmą Groupon a nie z restauracją. Dlatego wszystkie wątpliwości, niejasności i reklamacje należy kierować do Groupona a nie restauracji.
Restauracja zgodnie z okresem wypowiedzenia zakończyła współpracę z Grouponem.
Współpraca z firmą Groupon i jej zakończenie nie miały wpływu na decyzję o zmianie wizerunku restauracji.
Co do sytuacji, którą opisuje klientka...
Warunkiem zrealizowania kuponu w restauracji była wcześniejsza rezerwacja stolika, przy której należało powiedzieć o zamiarze realizowania kuponu. Klientka nie zrobiła tego. Inni klienci, zgłaszający rezerwację i informujący o zamiarze realizowania kuponu byli przez nas informowani o sytuacji i nikt nie zrobił najmniejszego problemu. Opowiadali nawet o podobnych sytuacjach powodowanych przez firmę Groupon i dotyczących kuponów innych usługodawców.
Nie stosujemy także praktyki polegającej na weryfikowaniu kodu zabezpieczającego przez telefon. Dlatego to oskarżenie jest nieprawdziwe i bezpodstawne. Weryfikacja kodu zabezpieczającego odbywa się dopiero na miejscu w restauracji ponieważ wykorzystujemy do tego specjalną aplikację. Mimo tego, chcąc zachować się w porządku wobec klientki, która o zamiarze realizowania kuponu poinformowała w momencie składania zamówienia, podjęliśmy próbę zweryfikowania kodu zabezpieczającego, zakończoną wynikiem negatywnym.
Dlatego z całym szacunkiem nie ponosimy odpowiedzialności za poczynania firmy Groupon, po drugie klient kupując kupon zawiera umowę handlową z firmą Groupon a nie z restauracją. Dlatego wszystkie wątpliwości, niejasności i reklamacje należy kierować do Groupona a nie restauracji.
Restauracja zgodnie z okresem wypowiedzenia zakończyła współpracę z Grouponem.