Widok

nie polecam

Oddałem telewizor samsung ue40ES6100 do naprawy z jaśniejszym pasem poziomym na ekranie na początku sierpnia 2018, na następny dzień otrzymałem informację że matryca jest ok. a przyczyną jest moduł logiki obrazu a koszt naprawy to ok. 540 zł. Nie zdecydowałem się na naprawę więc odebrałem telewizor płacąc za diagnozę zgodnie z umową 60 zł. Otrzymałem ocenę techniczną, że uszkodzony jest panel sterowania P/N399908956745 który wpisałem do wyszukiwarki Google - wyskoczyło mi tylko zdjęcie takiej samej oceny technicznej z takim samym numerem katalogowym uszkodzenia, ale dotyczącym telewizora Toshiba LCD 47VL963. niemożliwością są identyczne numery paneli sterowania telewizorów różnych producentów. Kupiłem i wymieniłem używany moduł moduł logiki T-Con BN41-01789A ale niestety bez pozytywnego efektu jaśniejszy pas pozostał. Należy zadać pytanie co warta jest informacja telefoniczna i pisemna o uszkodzeniu - jest po prostu nie prawdziwa. Wszędzie, gdzie wykonuje się usługi powinna obowiązywać zasada wzajemnego zaufania, ale w pokwitowaniu przyjęcia sprzętu do naprawy są takie reguły, które stawiają znaki zapytania.
Moja ocena
obsługa: -
 
jakość usług: -
 
terminowość: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Odpowiedź obiektu

Witamy,

Otrzymał Pan informację, iż uszkodzona jest szyba matrycy z driverami - musiał Pan źle zrozumieć technika - logika matryca była sprawna. Part number przedstawiony na expertyzie dotyczy dystrybutora, który sprzedaje części jedynie serwisom elektronicznym i możliwość znalezenia elementu po tych danych możliwa jest tylko po zalogowaniu. Przedstawione oznaczenia występuję w różnych modelach telewizorach, tak samo było w Toshibie - po zakupie części doprecyzowujemy do jakiej wielkości ekranu zamawiamy część. Klient chciał "zaoszczędzić" i po expertyzie technicznej przeprowadzić naprawę we własnym zakresie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Witam
Trudno zgodzić się z tak pokrętnym tłumaczeniem, bo okazuje się że w ocenie pisemnej uszkodzenia nie otrzymamy rzeczywistego uszkodzenia, a jakiś numer części, który jest rozpoznawalny tylko u tajemniczego dystrybutora (dostawcy) dla zalogowanych użytkowników, który dodatkowo używa, swoich własnych numerów (nie producenta). Matrycę (szybę) telewizora z driverami nazywacie panelem sterowania, której nikt nie wymienia bo jest to nie opłacalne, Wy oferujecie naprawę za ok. 540 zł. Technik telefonicznie mówił co innego niż mówił, pomimo że dwukrotnie prosiłem o powtórzenie co jest uszkodzone. Telewizory Samsung 40 cali i Toshiba 47 cali mają według Was te same panele sterowania, pomimo tego że nie ma ani jednej części o tych samych numerach fabrycznych i są całkowicie różne(wymiary i kształty). Prosiłem w meilu o podanie chociaż jednego punktu dystrybucji części gdzie rozszyfrują mi panel P/N399908956745 ale nie doczekałem się odpowiedzi. Nasuwa się pytanie za co ja zapłaciłem?. Pokwitowanie przyjęcia sprzętu do naprawy też nasuwa pytanie, bo jest tam punkt, że części zużyte nie podlegają zwrotowi czyli mamy wierzyć na słowo. Dziwne jest to że w tym samym miejscu znajduje się firma Magserwis i firma Electronixa handlująca na Allegro używanymi częściami do tv i wszystkie części podawane są z numerami fabrycznymi.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum MAG Serwis

naprawa tv (3 odpowiedzi)

Skorzystałam z serwisu dzięki poleceniu znajomego który wcześniej naprawiał u nich TV. Bardzo...

do góry