Jedzenie i lokal bez zastrzeżeń.
Miałem jednak nieprzyjemną sytuację w momencie kiedy chciałem zapłacić i kelner wydrukował rachunek z kasy fiskalnej. Zwróciłem wówczas uwagę, że mam kartę stałego klienta i należy mi się rabat (o czym wcześniej nie informowałem i faktycznie kelner miał prawo o tym nie wiedzieć, chociaż mógł też zapytać). Tak czy inaczej na moją prośbę o anulowanie paragonu i uwzględnienie ceny z przysługującym mi rabatem obsługa długo nie chciała przystać tłumacząc, że jest to skomplikowana procedura, której nie będą uruchamiać dla 6 czy 7 złotych (nawiasem mówiąc moich 6 lub 7 złotych). Ciekawe co robią jak rachunek zostanie zupełnie błędnie wydrukowany.
Koniec końców po dość nieprzyjemnej dyskusji dostałem w końcu rabat w gotówce, ale zakup nie został naliczony na mojej karcie, więc i tak jestem stratny (po przekroczeniu pewnej kwoty zakupów kolejne zniżki są wyższe). Cała sytuacja była dość nieprzyjemna i w mojej ocenie zupełnie niepotrzebnie, bo prawie każdy sklep lub lokal usługowy potrafi skorygować paragon, więc nie rozumiem dlaczego Hashi Sushi jest tu wyjątkiem.
Prawdopodobnie była to moja ostatnia wizyta w tym lokalu.