Widok

osiedle południowe ekolan- budynek nr 4

hej, czy są tu może osoby które odbierają niedługo mieszkanka na osiedlu południowym? :) chętnie poznamy nowych sąsiadów :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja odbieram mieszkanie w budynku 12, czyli III/IV kwartał :) Już nie mogę się doczekać! Po dniach otwartych entuzjazm na szczęście nie przygasł :P Ciekawa jestem kiedy Ekolan odda nasz budynek - bliżej września czy grudnia? Jakie macie doświadczenia? Pozdrawiam serdecznie wszystkich obecnych i przyszłych mieszkańców :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to witam przyszłą sąsiadkę !

:) doświadczenia?hmmm na pewno sprawdzić ramy okien - my mielismy powgniatanę i są do wymiany :) a sami tego nie zauwazylismy, tylko rodzina :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
O jej, i wymienią Wam okna, czy po odbiorze na własny koszt trzeba (to moje 1 mieszkanie i jestem zielona)? Dzięki za radę na.cia :)
Na dniach otwartych oglądaliśmy mieszkanka i w większości w łazience wystawała jakaś rura z podłogi. Mieliście szczęście trafić na to cudo? ;> Ciekawa jestem jak ciężko ukryć to cholerstwo...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej, okna nam wymienili :D

a może pojawiły się nowe osoby z osiedla?? :)

co do rur - to na szczęscie nie mamy tego problemu bo mamy mieszkanko na parterze :) ale niestety ekolan tak od dawna robi - bo z tego co mi wiadomo to i pogodne i pięć wzgórz tak ma :)


pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam
Też odbieram mieszkanie iii/IV kwartał. Jak się tam m ieszka. Byłem w weekend oglądać - nie zauważyłem sklepu spożywczego w pobliżu - jak ztym jest ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zajrzyjcie na forum mojeosiedle - gdansk-poludniowe.mojeosiedle.pl, tam w zasadzie są odpwoiedzi na wszystkie pytania. pozdrawiam sąsiadów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0