Widok

przeprowadzka

Zwiedziona doświadczeniem sprzed kilku lat postanowiłam ponownie skorzystać z firmy. Panowie zadzwonili, że będą o poł godziny wcześniej, ponieważ konczą poprzednie zlecenie, są we trzech /zamawiając ustalałam pomoc 2 osób/, jest sobota, skończą szybciej itd. Nie tylko nie przyjechali wcześniej ale z 20 min opóźnieniem, bez słowa wyjaśnienia. Przeprowadzka już spakowanych rzeczy /bez mebli, ciężkich sprzętów czy AGD/ 50 m2 zajęla 3 godziny, czemu zresztą trudno się dziwić. Nie palę, ale czy przez 3 godziny W PRACY naprawdę nie można się choćby powstrzymać od przerw na papierosy, bez śladu skrępowania, pod balkonem na oczach klientów ? Na zakończenie usłyszałam, że i tak wygórowana cena za godzinę jest o 1/3 wyższa /160 zł za godz!!!/ bo Panów było trzech! Podkreślam, że ustalenia podczas zlecania usługi były inne. Panowie utrzymywali ponadto, że nie mają w zleceniu informacji czy mają też przewozić cięższe przedmioty a te dane przekazałam firmie kilka dni wcześniej
Uległam. ze względu na zmęczenie, sobotę i trochę ze współczucia dla najmłodszego chyba stażem w ekipie, który najwyraźniej został oddelegowany po horrendalną zapłatę. SZCZERZE ODRADZAM a reklamację i tak złożę
Moja ocena
obsługa: 2
 
czas realizacji: 1
 
jakość usług: 2
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W odpowiedzi na treść zamieszczonego komentarza firma "Achilles" na wstępie dziękuje za skorzystanie z naszych usług i wystawienie opinii, każda nawet negatywna opinia jest dla nas sygnałem, że można coś poprawić, ulepszyć bądź zmienić. Profil Pani przeprowadzki oraz sam komentarz pozwoliliśmy sobie podzielić na kilka podpunktów, każdy odnoszący się do konkretnych "zarzutów", tudzież spostrzeżeń wobec naszej firmy oraz pracowników.
1."Panowie zadzwonili, że będą o poł godziny wcześniej, ponieważ konczą poprzednie zlecenie, są we trzech /zamawiając ustalałam pomoc 2 osób/, jest sobota, skończą szybciej itd. Nie tylko nie przyjechali wcześniej ale z 20 min opóźnieniem, bez słowa wyjaśnienia."
- Nasz pracownik, niezwłocznie po skończeniu zlecenia telefonował do Pani i informował o naszym planowanym wyjeździe, przepraszamy, że naszemu pracownikowi, nie udało się poprawnie określić czasu przejazdu, nie uzwględniajac warunków drogowych, atmosferycznych oraz sezonowych.
2. "Przeprowadzka już spakowanych rzeczy /bez mebli, ciężkich sprzętów czy AGD/ 50 m2 zajęla 3 godziny, czemu zresztą trudno się dziwić. Nie palę, ale czy przez 3 godziny W PRACY naprawdę nie można się choćby powstrzymać od przerw na papierosy, bez śladu skrępowania, pod balkonem na oczach klientów ?"
- Wydaję nam się, iż 3 godziny w wypadku takowego zlecenia (50m2/ trzecie oraz czwarte piętro)jest normalnym czasem pracy. Nasi pracownicy są tylko ludźmi, którzy ulegają swoim nałogom, słabościom i czasem, nawet w ciągu tych trzech godzin potrzebują się napić lub zrobić przerwę na papierosa, jednakże przepraszamy, oraz zapewniamy, iż nasi pracownicy zostali pouczeni aby nie palić podczas pracy.
3. "Na zakończenie usłyszałam, że i tak wygórowana cena za godzinę jest o 1/3 wyższa /160 zł za godz!!!/ bo Panów było trzech! Podkreślam, że ustalenia podczas zlecania usługi były inne. Panowie utrzymywali ponadto, że nie mają w zleceniu informacji czy mają też przewozić cięższe przedmioty a te dane przekazałam firmie kilka dni wcześniej"
- Ustaliła Pani, iż pracowników będzie 2/130zł, nasz Kierowca przed przyjazdem dzwonił do Pani i konsultował ilość osób oraz cenę usługi, która zmieniła się na 3/160zł na co Pani przystała ( de facto tak jest korzystniej dla klienta). Nie rozumiemy pretensji o "wygórowaną" cenę, która jest tak naprawdę średnią i przystępna na rynku. Pracownikom chodziło o niezgadzającą się ilość rzeczy a nie wagę czy rozmiar, gdyż na karcie zlecenia z biura, była informacja o małej ilości rzeczy a na miejscu było nieco więcej.
Reasumując bardzo nam przykro, że jako firma i usługodawca niespełniliśmy Pani oczekiwań, czekaliśmy na Pani reklamację aby sprawę wyjaśnić, nie doczekaliśmy się. Jesteśmy na rynku od 20 lat, jesteśmy otwarci na krytykę i klienta, każdą sprawę wyjaśniamy osobno i indywidualnie podchodzimy do klienta a każdą negatywną opinię sprawdzamy, analizujemy i w miarę możliwości elimunuujemy. Jeszcze raz jednak dziękujemy za skorzystanie z naszych usług i wierzymy jednak, że nie będzie to ostatni raz. Pozdrawiamy Achilles Team
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Achilles Przeprowadzki

Elżbieta - opinia (3 odpowiedzi)

szybko, zgrabnie, bez uszkodzeń, mili panowie, dwa razy pomagali w przeprowadzeniu, raz...

do góry