Widok
reklamacja?! a co to?
Coś takiego jak reklamacja u Żuchlińskiego nie istnieje. Po dwu miesiecznej walce z firmą Pana Żuchlińskiego poddałam się.
Nie dam się więcej obrażać pracownikom serwiu , że nie umiem jeździć, że 4- rotnie przecięta dętka to przypadek a nie wada ukryta roweru. Oddałam w końcu rower do reklamacji bo myslałam że go wyślą do serwisu Scotta, ale okazało się po dwóch tygodniach, że nie ma czegos takiego jak serwis Scotta. Rowery naprawia serwis Zuchlińskiego. a naprawia beznadziejnie bo po odbiorze roweru nadawał się on tylko do kolejnej naprawy.
Dałam sobie spokój i naprawiłam rower na swój koszt (wymiana obreczy uszkodzonej przez serwis zuchlińskiego około 180,00 zl) , dla mnie zdrowie i życie syna , który jest uzytkownikiem roweru jest najwazniejsze.
Możecie mieć Państwo powód do radości pozbyliście się kolejnego upierdliwego klienta.
Ale jestem po prostu zażenowana sposobem w jaki "załatwia" się klientow z reklamacjami. ja rozumiem że rowery moga się psuc i mieć wady to normalne , ale niestety nie rozumie i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków właściciel sklepu.
Mimo wszystko życzę Państwu sukcesów, ale tylko dlatego żeby nikt inny nie znalazł sie w mojej sytuacji
Nie dam się więcej obrażać pracownikom serwiu , że nie umiem jeździć, że 4- rotnie przecięta dętka to przypadek a nie wada ukryta roweru. Oddałam w końcu rower do reklamacji bo myslałam że go wyślą do serwisu Scotta, ale okazało się po dwóch tygodniach, że nie ma czegos takiego jak serwis Scotta. Rowery naprawia serwis Zuchlińskiego. a naprawia beznadziejnie bo po odbiorze roweru nadawał się on tylko do kolejnej naprawy.
Dałam sobie spokój i naprawiłam rower na swój koszt (wymiana obreczy uszkodzonej przez serwis zuchlińskiego około 180,00 zl) , dla mnie zdrowie i życie syna , który jest uzytkownikiem roweru jest najwazniejsze.
Możecie mieć Państwo powód do radości pozbyliście się kolejnego upierdliwego klienta.
Ale jestem po prostu zażenowana sposobem w jaki "załatwia" się klientow z reklamacjami. ja rozumiem że rowery moga się psuc i mieć wady to normalne , ale niestety nie rozumie i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków właściciel sklepu.
Mimo wszystko życzę Państwu sukcesów, ale tylko dlatego żeby nikt inny nie znalazł sie w mojej sytuacji
Moja ocena
P.H.U. Żuchliński S.J.
kategoria: Sklepy i serwisy rowerowe
obsługa: 1
asortyment: 4
jakość usług: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6