Widok

tort weselny

Wesele Temat dostępny też na forum:
cześć, czy możecie polecić cukiernie która wyrabia dobre torty weselne ?
myślałam o cukierni Boccate - Nowy Port ? czy tos zamawiała w cukierni Janca tort weselny ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hej,
co prawda jestem fotografem, ale uwierz mi, niejeden tort jadłam ;) z Boccate jadłam już trzy torty, nie wiedząc, że są stamtąd i za każdym razem pytałam skąd jest zamówiony tort, bo tak mi smakował. Torty robią piękne, lekkie i bardzo smaczne. Potrafią i torty lukrowane angielskie i modne teraz naked cake, jak ten na moim zdjęciu: https://tinyurl.com/y89r8ng8
Jak myślę o tych tortach, to się rozpływam. Jak będę brała ślub, to na pewno zamówię z tamtej cukierni.
...zaczaruj mnie.! Zabiorę i przemycę Twoją tajemnicę...

www.jbfotograf.coml - fotografia artystyczna, konkurencyjne ceny
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słodkie inspiracje Joanny. dekorowałam Jej tort weselny od 2 lat zmawiamy stamtad torty na kazde urodziny i impreze w rodzinie i wiele moich znajomych równiez, pyszne , naturalne i niepowtarzalne.
image
SEMPER IN FLORE - DEKORACJE KWIATOWE SAL, KOŚCIOŁÓW, BUKIETY -http://semperinflore.eu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

my przed wyborem cukierni po prostu umawialiśmy się na degustacje lub próbowaliśmy tortów podczas alternatywnych targów ślubnych (generalnie super impreza - polecam!). zdecydowaliśmy się na notociacho z wrzeszcza - najbardziej nam smakowało i mimo że cenowo to jedna z droższych cukierni, to jakość i smak nas przekonały do wydania tych paru stówek więcej ;) za niecały miesiąc okaże się, czy słusznie, ale póki co polecam sprawdzić to miejsce :)

o baccate słyszałam wiele dobrego, jednak po degustacji stwierdziliśmy, że to totalnie nie to - nam te torty smakowały trochę za bardzo "masówkowo". mimo wszystko polecam umówić się do nich na degustację - jest bezpłatna i niezobowiązująca, więc nie ma nic do stracenia :)