Odpowiadasz na:

Pomimo pewnych nieporozumień...

Mój pierwszy kontakt z salonem nie był najszczęśliwszy. Przyszedłem by zapoznać się z ofertą i ewentualnie dokonać zakupu samochodu. Niestety natrafiłem na sprzedawcę, który poza brakami... rozwiń

Mój pierwszy kontakt z salonem nie był najszczęśliwszy. Przyszedłem by zapoznać się z ofertą i ewentualnie dokonać zakupu samochodu. Niestety natrafiłem na sprzedawcę, który poza brakami merytorycznymi co do rynku i klas samochodów a co dziwniejsze także modeli, które sprzedaje okazał się osobą mało kompetentną do rozmowy z klientem. Nasz kontakt zakończył się w nie miłej atmosferze. Jednakże ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu zainterweniowały osoby z salonu odpowiedzialne za kontakt z klientem oraz bezpośredni przełożony sprzedawcy z którym miałem nie miły kontakyt. W pierwszym zdaniu usłyszałem przeprosiny oraz chęć naprawy sytuacji. Zostałem zaproszony do salony oraz zapytany czy pomimo to jestem zainteresowany ofertą zakupu. Kierownik zaproponował że zajmie się mną osobiście ( duży szacunek dla Pana Macieja Łopatyńskiego) Muszę przyznać że nie spodziewałem się tak profesjonalnego i odpowiedzialnego podejścia do klienta. Na prawdę duży szacunek dla firmy i jakości obsługi, dbanie o klienta widać jest w tej firmie na pierwszym miejscu. Co do pierwszego nie miłego wrażenia....Cóż tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi. Grunt to umieć go naprawić i wyjść z twarzą. Polecam

zobacz wątek
11 lat temu
~Andrzej Matela

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry