Odpowiadasz na:

obsługa popełnia błędy - klient za nie płaci

Kupowaliśmy podzespoły, chcąc zmodernizować stary komputer - całość zestawu dobierał nam pan z obsługi, po wcześniejszym podaniu listy naszego aktualnego sprzętu. Kieszeń do starego dysku, która... rozwiń

Kupowaliśmy podzespoły, chcąc zmodernizować stary komputer - całość zestawu dobierał nam pan z obsługi, po wcześniejszym podaniu listy naszego aktualnego sprzętu. Kieszeń do starego dysku, która miała być niezbędna aby podłączyć go do nowej płyty, okazała się być niepotrzebna, wiec chcieliśmy ją zwrócić. Przez telefon poinformowano nas, że zwrócić nie można, tylko wymienić na inny sprzęt, więc pojechaliśmy wymienić ją na kość pamięci (za niewielką dopłatą). Na miejscu - niespodzianka - tylko opcja zwrotu z jednoczesnym uiszczeniem opłaty za "wypożyczenie" sprzętu! Próby wyjaśnienia sytuacji, za którą odpowiedzialny jest pan który namówił nas na niepotrzebny zakup, skończyły się tekstem "trzeba było pomyśleć przed zakupem"..

zobacz wątek
11 lat temu
~Joanna

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry