Odpowiadasz na:

od 4-6 tygodni jest pełny profesjonalizm

od 2012 roku jestem stałym klientem serwisu VW Plichta na Szadółkach. Były chwile że chciałem przejść do konkurencji jeszcze w listopadzie było tragicznie po naprawie Passata wracałem 2 razy na to... rozwiń

od 2012 roku jestem stałym klientem serwisu VW Plichta na Szadółkach. Były chwile że chciałem przejść do konkurencji jeszcze w listopadzie było tragicznie po naprawie Passata wracałem 2 razy na to samo. W połowie stycznia byłem innym Pasatem ( mamy 7 passatów 3 golfy 1 polo i 1 tiguan ) na podobną usterkę , i została ona usunięta bez poprawek , jest nowa obsługa , a raczej awansowali pracownicy niższego szczebla wyżej i postrzegam firme jako wiarygodną , jest mistrz pozyskany z Gajosa nie jakiś ktoś nie znający marki , jest drugi awansowany z innego oddziału PLICHTA ze Skody ( grupa VW ) , ten mechanik co mi nie mógł naprawić auta pracuje teraz w BMW. Na hali napraw zostali fachowcy i z tego co się dowiedziałem są zatrudnieni mechanicy z doświadczeniem skończyła się tam era dzieciaków a zaczęła era osób chcących pracować . Tak że zostanę tam jako klient i serdecznie polecam innym. A kolega mi mówi że ceny podnieśli , przeglądam właśnie faktury z napraw i nie widzę różnic , tyle że nie wracam na ponowną naprawę polecam

zobacz wątek
10 lat temu
~Piotr

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry