Odpowiadasz na:

fatalna obsługa

firma posiada dobry asortyment. Wydawać by się mogło że jest solidną placówka. Problem okazał się po złożeniu zamówienia. Osoba przyjmująca zamówienie udzieliła błędnych informacji co do... rozwiń

firma posiada dobry asortyment. Wydawać by się mogło że jest solidną placówka. Problem okazał się po złożeniu zamówienia. Osoba przyjmująca zamówienie udzieliła błędnych informacji co do dostępności produktu i sprowadzenia go z innego miejsca. Tym samym zamiast tygodnia trzeba było czekać ponad miesiąc. Oburzona ta wiadomoscia p.JAGODA opowiedziała, że nic o szybszym terminie nie wspominała. Co gorsza, pomimo próśb w sprawie zwrotnego kontaktu zawsze go brakowało. Trzeba było wykonywać telefony i słuchając kolejnych wymowek oczekiwać na dostarczenie do sklepu wybranego produktu ! Tym samym musiał opóźnić się remont! Beznadziejne podejście do klientk o którego tak ciężko zabiegac w dzisiejszych czasach! Sprzedawca nie wie co posiada na magazynie! Produkt nie przyjechał skompletowany, bo zapomniano domówic brakujące elementy! Znowu strata czasu. Proponuje przeszkolić pracowników bo to od nich zależy sprzedaż Jak i późniejszy zysk. Jeden wielki chaos tam panuje.

zobacz wątek
9 lat temu
~technik

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry