Odpowiadasz na:

reklamacja

zakupiłem kabel Maxkabel kat.6.po ułozeniu go u klienta został dokonany pomiar,okazało się,że łącze nie spełnia parametrów linii kat.6,a nawet kat.5e. By być pewni nie swojego błędu ,dokonaliśmy... rozwiń

zakupiłem kabel Maxkabel kat.6.po ułozeniu go u klienta został dokonany pomiar,okazało się,że łącze nie spełnia parametrów linii kat.6,a nawet kat.5e. By być pewni nie swojego błędu ,dokonaliśmy próby w postaci wzięcia nowego 20 m kawałka kabla z kartonu, i po rozciągnięciu na wykładzinie w linii prostej,kabel nadal nie przeszedł pomiarów. Po zgłoszeniu reklamacji kierownik sklepu poinformował,że to nie jego problem,ponieważ nikt go nie poinformował,że będzie wykonywana kontrola jakości. Zupełny brak kompetencji. Wystosuję pismo z prośbą o wystawienie pisemnego certyfikatu na sprzedany tow.,Będę szukał wsparcia w Rzeczniku Praw Konsumenckich.

zobacz wątek
8 lat temu
~Jan

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry