Widok

Amelek. Awaria?

od kilku godzin brak polaczenia. na stronie amelek.net zero informacji. na profilu facebook tez. slabo...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
u nas to samo :/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

strona w ogole dziala?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

tak. dziala z wewnatrz sieci amelka. z zewnatrz jest niedostepna.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
U mnie tez od 16 bez netu. Rzeczywiście bardzo słaba polityka informacyjna:(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dostalem informacje ze provider ma awarie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A jakieś wieści jakie awaria zostanie usunięta?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Też dostałem informację, że provider ma awarię ale wcześniej nawet tu na trójmiasto.pl się chwalili, że ma z kilku źródełek internety żeby zapewnić nam i sobie dostęp do sieci. Jak widać trochę przegadane.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Konkurencja a jak u Was? Amelek zakładam że z dostawcą masz podpisany SLA i pewnie za brak dostępu u providera masz w umowie wpisane kary. Jak zrekompensujesz brak internetu swoim abonentom?

Pozdrawiam
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Obecnie wyłączony telefon. Ja rozumiem awarie, awarią, ale ja mam za kazda godzine w plecy, ciekawe co jutro mi powie jak zapytam sie o rekompensatę moich strat.

Jutro i tak zadzwonie do Wave, my mamy na jednej antenie podpiety szereg, wiec bedzie mozna negocjowac :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

instalacje z Wave umowilem na wtorek....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

hahaha wlasnie przegladam oferte od wave. Co to znaczy , ze w pakiecie pro ktos mi gwarantuje usluge na 99,5% ?:) marna proba obejscia prawa ...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czyli też d*pa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja mam interkomp banino i działa
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dostępność usługi 99,5% to inaczej około 44 godziny niedostępności w ciągu roku. Prosta matematyka, nie widzę tu żadnego obejścia prawa. Chcecie mieć większą, bo Wasz biznes zależy od nieprzerwanego działania usługi - bierzcie 2 różnych dostawców z niezależną infrastrukturą i (bardzo ważne, jak się właśnie przekonałem) regularnie testujcie swoje łącza zapasowe. Nawet jeśli to tylko jakiś internet mobilny, modem USB długo leżący nie używany w szufladzie może w krytycznym momencie nie zadziałać. Zresztą dotyczy to też innych rzeczy niż łącza internetowe - np. regularne odpalanie agregatu na wypadek braku prądu, testowe odtwarzanie kopii zapasowych danych z dysków itp.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Planowanie_ci%C4%85g%C5%82o%C5%9Bci_dzia%C5%82ania
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jeśli z powodu tej awarii ktoś rezygnuje z naszej usługi, proszę nie zapomnieć nas o tym poinformować jeszcze w tym miesiącu - bym nie wystawiał zbędnej faktury za kolejny miesiąc. Niestety w przeszłości zdarzały się rezygnacje polegające tylko na zaprzestaniu płacenia bez jakiegokolwiek kontaktu, a od każdej wystawionej faktury (również nie zapłaconej) muszę odprowadzić podatki.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Użytkownicy multi-wifi są cicho, czyżby u Was też awaria?
Jak z gwarancją prędkości u tego dostawczy czy faktycznie jest tyle ile deklarują?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Multi-wifi działał i działa cały czas. Ogólnie z neta jestem bardzo zadowolony. Mam neta od nich od roku i nie miałem ani jednej awarii.
Jeżeli chodzi o prędkość, jest nawet lepiej niż deklarują. Mam łącze 10Mb ale testując łącze wychodzi zawsze ok 15Mb.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Multi-wifi bardzo dobre, godne polecenia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

JMT działało trochę wolniej ale działało i działa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Amelek.net pomijając fakt anomalii pogodowej i pewnie zaistniałej sytuacji z tego powodu to regularnie od g 16 niemam w domu internetu . Ten pan chyba za dużo umów podpisał na swoje możliwości internetowe . To jest koszmar ... trzeba wziąć telefon stacjonarny i po kablu dodatnie się internet . Nawet ten najsłabszy będzie lepszy niż ten radiowy który kompletnie nie działa
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

dajcie znać jak amelek wstanie. Do tej pory nie było takiej awarii, jednak info się abonentom należy. Słabe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najgorszym nie jest brak internetu a kompletne zlanie klientów brakiem informacji. Telefon milczy, mail też. Na forum też się nie udziela jak zwykl to robić. Brak szacunku dla klienta a przecież funkcjonuje dzięki nam.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dostalem informacje ze mial byc net o 22.45, wlasciciel Amelka sam nie ma tez lacza. I inne jeszcze tlumaczenia.
Faktem jest, ze klienci zostali olani.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja na FB dostałam odpowiedź, że info o awarii przekażą do szefa.
Jakieś rżnięcie glupa za przeproszeniem.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ostatnią informacje mam z przed paru minut, ze nie moze sie dodzwonić do GTS'a. I sam nie wie.
W dzisiejszych czas to naprawde słabe.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

od wczoraj od 16 się nie może dodzwonić
czy tak się załatwia naprawy awarii mając firmę zaopatrującą w internet pół Banina?
jestem bardzo rozczarowany :(
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mi już amelek dziala
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tym bardziej, że sam się tu spuszczał jakie to ma łącza żeby nie być zależnym o jednego providera, jakie to 4 cyfrowe kwoty płacone za bezpieczeństwo. Albo kłamał i ma tylko jeden dosył albo awaria jest u niego a nie u providera i też się nie przyznaje.
Tak czy siak jest słabo ale to w sumie pierwsza awaria, klienci konkurencji piszą, że mają je krótsze ale dość często.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

od 9 dziala
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No to gitara. Zamykamy temat
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szczerze, to wolałbym by to komentarz Amelka zamykał ten temat. Szkoda, że nie jest tak aktywny jak w postach "poszukuję dostawcy"...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

@The end: jak był aktywny to mu wszyscy cisneli ;)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Uff, już po awarii, od wczoraj godz. 16 do dziś godz. 9. Wywołany do tablicy, bardzo przepraszam i wyjaśniam co się działo - a była to wyjątkowa kumulacja nieszczęśliwych zbiegów okoliczności, z której oczywiście wnioski zostały wyciągnięte.
Awaria została zgłoszona dostawcy niezwłocznie, około godziny 16 (zanim zaczęli dzwonić klienci, sam zauważyłem że nagle nie działa). Wystąpiła po stronie dostawcy (T-Mobile), była to awaria masowa na obiekcie Emitela w Chwaszczynie. Wiem tylko tyle ile mi przekazali na infolinii T-Mobile, niestety (jak to zwykle bywa na infolinii, "wszyscy dwaj nasi konsultanci są bardzo zajęci" itp.) jako klient nie mam bezpośredniego kontaktu z kimś technicznym. Mogę tylko spekulować - być może jakieś zalanie, czy np. osunięcie ziemi po ulewach (w ogródku przy domu też mi się trochę zapadło) mogło uszkodzić jakiś światłowód. Orientacyjna godzina naprawy była przesuwana kilkakrotnie, jeszcze o 8 rano było wiadomo tylko że awaria "trudno usuwalna" i nie było wiadomo że o 9 ruszy.
Odebrałem wczoraj kilkaset połączeń i SMS-ów na 2 telefonach. Musiał być problem z dodzwonieniem się, jak dzwoniło na raz tyle osób. Późniejszy wyłączony telefon to po prostu efekt rozładowania baterii, oraz zwykła ludzka potrzeba przespania tych kilku godzin w nocy po ciężkim popołudniu i przed być może kolejnym ciężkim dniem.
Do forum ani do FB ani do maila nie miałem dostępu z prostej przyczyny - braku dostępu do Internetu.
Pracownik obsługujący FB jest na zwolnieniu lekarskim, więc realnie niewiele mógł zrobić poza przekazaniem informacji.
Drugi pracownik postanowił odejść z końcem lipca i też jest na zwolnieniu, więc od ponad tygodnia praktycznie zostałem sam z całą firmą i mnóstwem rozpoczętych tematów. Od 1 sierpnia zatrudniam 2 nowych ludzi, oraz niezależnie od tego nawiązuję współpracę z firmą zewnętrzną wykonującą instalacje i prace wysokościowe.
Łącze zapasowe było i przez długi czas działało, niestety nasz dostawca tego łącza niedawno zmieniał swojego dostawcę (nie informując nas wcześniej o swoich planach - zrezygnował z Limesa, bo Limesa kupiła Vectra), niestety po tych zmianach coś nie zostało do końca dogadane i nie zadziałało jak należy - sesja BGP była, dostawaliśmy pełną tablicę tras ze świata, ale nasze prefiksy nie były rozgłaszane dalej, co było trudne do zauważenia dopóki nie nastąpiła awaria głównego łącza (które jak dotąd przez wiele miesięcy działało jak należy). Teraz backup już działa i będzie regularnie testowany, by sytuacja się nie powtórzyła. Niestety takie testy są zauważalne dla klientów, więc jest to jakiś kompromis i nie możemy tego robić codziennie (test polega na symulacji awarii - wyłączanie pojedynczo kolejnych łącz).
Dostałem nawet SMS-a w którym ktoś snuje teorie spiskowe że nie działa bo nie zapłaciłem, co jest oczywistą bzdurą. Niestety nie wiem kto, ten ktoś nie raczył się przedstawić i numeru z którego przyszedł SMS nie znalazłem w bazie klientów. Nawet myślałem czy nie odpisać że "tak, mam już dość tego deszczu i właśnie lecę do ciepłych krajów z walizką pieniędzy" ale nie miałem już siły.
Ludzie, proszę - wyluzujcie trochę. Nikogo nie olałem, ale jestem tylko człowiekiem i robię co mogę. Czegoś faktycznie nie dopilnowałem, za co przepraszam i obiecuję na przyszłość dopilnować. W natłoku telefonów i SMS-ów mogło coś umknąć, więc jeśli nadal komuś coś nie działa i nie pomogło chwilowe wyłączenie routera, proszę o ponowny kontakt. Ważne - proszę nie resetować routerów do ustawień fabrycznych (niestety jest taki przycisk który kusi by nacisnąć), bo na pewno nie rozwiąże to problemu a przysporzy dodatkowej pracy.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dzięki za wyjaśnienie, czasami tak jest że się wszystko na raz kaszani. Żeby nie piękna pogoda i ludzie, którzy siedzieli w domach bo co mieli robić może nikt by nie zauważył a tak kumulacja bo deszcz pada jeszcze internet umarł to się ludzie wściekli.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Może to dobry pomysł z tym telefonem stacjonarnym. Faktycznie właśnie się przydał, jak dzwoniłem na infolinię T-Mobile w sprawie awarii i czekałem czasem pół godziny (numer bezpłatny 800 na szczęście) bo wszyscy konsultanci byli bardzo zajęci - komórka by mi tak długo nie utrzymała połączenia przy tym kiepskim zasięgu który tu mam, o zużyciu baterii nie wspominając. Internetu nie było więc VoIP też nie działał. Mam jeszcze zachowaną linię TPSA z abonamentem "socjalnym", muszę się dowiedzieć czy da się już na tym wziąć jakiegoś DSL-a czy nadal trzeba zmienić na droższy. Kiedyś na uszkodzonym kablu telefon nie działał, DSL na jednym drucie działał kiepsko ale działał. Czasem stare jest lepsze :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Polecam wszystkim WAVE'a. Stałe prędkości, naprawa każdego problemu do godziny. Przyjemna obsługa klienta, niskie pingi. ZERO LIMITÓW!

http://www.speedtest.net/result/6501526779.png

http://www.speedtest.net/result/6501529293.png

http://www.speedtest.net/result/6501532310.png

http://www.speedtest.net/result/6501534929.png

Pozdrawiam użytkowników Amelka :P
Life is Net
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

po 23 w poniedziałek to nawet LTE działa dobrze :) Wrzuć coś z godziny 19 w niedzielę :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To samo. Max spadek o 2-3mb
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

@Kubo_del_mondo91: Proszę o kontakt z podaniem lokalizacji, jak będą możliwości techniczne (nikt nie ma zasięgu wszędzie) to zapraszam na bezpłatny test. Każdy problem do godziny - nie wierzę, musieliby mieć śmigłowiec by dolecieć z Gdyni, bo sam dojazd w godzinach szczytu przez rondo w Chwaszczynie może trwać godzinę. Limitów nigdy u nas nie było. Prędkości byłyby jeszcze większe, gdyby nie nadmiar innych sieci radiowych w okolicy wzajemnie się zakłócających.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Tragedia_wsp%C3%B3lnego_pastwiska
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

jedna awaria w ciągu 2 lat. ludzie przesadzacie - jak nie macie Internetu to jest jeszcze telefon. praktycznie każdy ma z dostępem do Internetu przez telefon. można też wyjść na spacer do lasu. pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Korzystam z usług Amelka od 4 lat, w tym czasie zarejestrowałem dwie awarie, w dobie kiedy każdy ma neta w telefonie ostatnia awaria nie była dla mnie dotkliwa, nawet nie dzwoniłem bo znając realia z reszta na forum to widać setki ludzi się rzuciły do telefonu. Jedno co można zarzucić to brak info na FB, chociaż wolał bym aby amelek skupił się na usuwaniu awarii a nie prowadził infolini :) Pozdrawiam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Tez mam Amelka i dlatego dopytam. Często Wam się zdaza utrata polaczenia z internetem, skaczaca predkosc bądź pingi?Glownie chodzi mi o wieczory.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skontaktuj sie z Panem Markiem, mozliwe ze po drodze masz zakłocenia sygnalu. Prawda jest ze infrastruktrua Wave zakloce bardzo jakosc sygnalu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawe tłumaczenie.. Ja mam internet z netpolu, który chyba jest tylko na osiedlu królewskim, ale za to piątek, świątek czy niedzele mam prędkość co do 0.1 mbit taka jak w umowie. Pingi 20-30 o każdej porze i każdego dnia, łącznie z burzami i innymi dziwnymi przeszkodami. No i dodam, że jakoś infrastruktura Wave nic nie zakłóca. Po prostu jak się chcę to można.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak sie sklada ze na familijnym Wave ma dosyly, i uwierz mi badz nie. Wystarczylo pojsc do sasiada ktory ma ten dosyl i wylaczyc zasilanie, i nagle internet na naszej antenie wrocil do normy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie macie radia na 5GHz? U mnie na 2,4 też była kaszanka i spore spadki w szczycie ale po zmianie na 5GHZ jest super.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Banino

Kominek czy koza? (72 odpowiedzi)

Hej, wahamy się czy kupować kominek czy koze. Jakie widzicie plusy i minusy jednego i drugiego?...

Szambo - wywóz (43 odpowiedzi)

Hej ile płacicie za wywóz szamba 10m? U Richerta kolejna podwyżka (140pln) i zastanawiam się nad...

Odzież bhp (35 odpowiedzi)

Czy ktoś coś wie, że hurtownia odzieży i akcesoriów bhp przy lotniczej w Baninie już otwarta?...

do góry