Odpowiadasz na:

MATIZ RALLY

KUPIONY Z CZYSTEJ ROZSĄDNEJ KALKULACJI ,BRAK BYŁO INNYCH RYWALI W TEJ KLASIE I O PODOBNYCH OSIĄGACH (SEJ ODPADA WIDZIAŁEM JAK SIĘ SKŁADA PRZY DZWONIE NIE POLECAM).JEŻDŻĘ PIĄTY ROK TYM AUTEM ,OPRÓCZ... rozwiń

KUPIONY Z CZYSTEJ ROZSĄDNEJ KALKULACJI ,BRAK BYŁO INNYCH RYWALI W TEJ KLASIE I O PODOBNYCH OSIĄGACH (SEJ ODPADA WIDZIAŁEM JAK SIĘ SKŁADA PRZY DZWONIE NIE POLECAM).JEŻDŻĘ PIĄTY ROK TYM AUTEM ,OPRÓCZ PRZEGLĄDÓW ZERO PROBLEMU.ZAWIECHA DOSTAŁA TWARDE SPRĘŻYNY I GAZOWE AMORTYZATORY ,PROBLEM TRAKCJI ZNIKNĄŁ BEZPOWROTNIE,POLECAM WYMIANĘ KLOCKÓW NA FERODO DUŻA ZMIANA W HAMOWANIU.FOTEL MATYSIAKA RÓWNIERZ MI NIE PASIŁ KUBEŁKOWY ZROBIŁ SWOJE I TERAZ TRZYMA JAK NALEŻY.PALI OKOŁO 6,5 DO 9,5 LITRA JAK OSTRO JEŻDŻĘ PO ODCINKACH.CO DO CRASHTESTÓW TO TA KLASA NIGDY NIE BĘDZIE NAJMOCNIEJSZA ,PRZY MAŁYCH STŁUCZKACH SPORE ZNISZCZENIA ,PRZY WIĘKSZYCH KASACJA ,TRZEBA UWAŻAĆ NA DRZWI POTRAFIĄ SIĘ ZERWAĆ Z ZAMKA I WEJŚĆ DO ŚRODKA AUTA.MIMO TO LUBIĘ BARDZO TO AUTO MÓJ PIERWSZY SAMOCHÓD Z KTÓRYM NIE MIAŁEM ŻADNYCH PROBLEMÓW.

zobacz wątek
20 lat temu
~BODO102

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry