Odpowiadasz na:


Jest nam bardzo przykro, iż nie potrafiliśmy sprostać Pana oczekiwaniom.
Chciałbym nadmienić, iż staramy wykonywać świadczone przez nas usługi na jak najwyższym poziomie.
Mając... rozwiń


Jest nam bardzo przykro, iż nie potrafiliśmy sprostać Pana oczekiwaniom.
Chciałbym nadmienić, iż staramy wykonywać świadczone przez nas usługi na jak najwyższym poziomie.
Mając powyższe na uwadze każdorazowo zabezpieczamy fotel klienta jednorazowym pokrowcem ochronnym.Jeśli z jakiegoś powodu doszło do zabrudzenia bardzo prosimy o rachunek za czyszczenie, oczywiście pokryjemy owe koszta.
Chcielibyśmy odnieść się do Pańskich zarzutów odnośnie samej usługi aby było to przejrzyste dla wszystkich czytających.
Mianowicie dostarczył nam Pan własne 5 litrów oleju oraz filtr, ilość oleju potrzebna do Pańskiego auta Ford S-max 1,8TDCI z 2007r wynosi 5,6l czyli 0,6l za mało, poinformował nas Pan,iż samodzielnie uzupełni brakującą ilość. Nie mamy pojęcia skąd wziął się "ponad max" , w momencie zwrotu pojazdu klientowi miarka wskazywała 1/2 stanu co jest odnotowane na karcie serwisowej.
Poinformowaliśmy Pana drogi Kliencie również o braku płynu chłodzącego w zbiorniczku i konieczności uzupełnienia lecz nie zgodził się Pan na to argumentując, iż uzupełni samodzielnie. Podczas wymiany oleju nasz serwisant stwierdził uszkodzony gwint na korku spustowym oleju, korek został wymieniony na nowy a gwint w misce poprawiony.
Całkowity koszt usługi, na którą składał się montaż/demontaż osłony, wymiana oleju, wymiana korka spustowego na nowy, naprawa gwintu oraz kasowaniu inspekcji olejowej wyniosła 84,89zł.
Pomimo tego dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości takie sytuacje nie miały miejsca a każdy klient opuszczał nasz serwis usatysfakcjonowany poziomem świadczonych przez nas usług .

Z wyrazami szacunku

Tomasz Krauza

zobacz wątek
5 lat temu
~Tomasz Krauza

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry