Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
tak! wątek zamknięty jestem zadowolona z wyboru gimnazjum nr 15. nauczyciele nie katują do nauki,...
~achrin
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 1 maja 2014

Jestem uczniem wątek zamknięty Szkoła odnowiona, bardzo ładna. azem z basenem. Spełnia wszystkie wymagania...
~Paulina
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 21 czerwca 2013

MASAKRA wątek zamknięty Strasznie niski poziom nauczania, uczniowie są chamscy, a w dodatku wszyscy...
~ktoś
1

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 7 września 2011

Marta - opinia wątek zamknięty Jestem absolwentka 15 GIMNAZJUM i szczerze powiedziwszy, nie dało mi ono...
~Marta
1

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 30 marca 2007

omijac szerokim łukiem wątek zamknięty Z przykroscia musze stwierdzić, ze po fuzji Zespołu Szkół Sportowich z...
~Zapałka
13

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 25 maja 2012

jestem matką i zdecydowanie odradzam wątek zamknięty szkola nie wypełnia zadnej z podstawowych funkcji, poziom dydaktyczny mierny,...
~Zapałka
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 25 maja 2012

koszmar wątek zamknięty nie nawidze tej szkoły
~aga
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 27 maja 2011

nie polecam! wątek zamknięty demoralizacja! uczniowie działają na zasadzie hierarchii, gdzie najwyżej są...
~A.
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 3 listopada 2010

do kitu.! wątek zamknięty ta szkola jest poprstu do kitu. zadnych pozadnych ludzi. wiekszosc...
~ktos
1

ostatnia odp. 14 lat temu

dodano: 8 stycznia 2009

:P - opinia wątek zamknięty do tej szkoły sami bandyci chodzą ...żadnych pożądnych ludzi
~:P
-

ostatnia odp. 15 lat temu

dodano: 28 lipca 2008

bez wątek zamknięty Jest to jedno z lepszych gimnazjów. Jeśli ktoś nie chce się uczyć to poziom...
~mama
-

ostatnia odp. 16 lat temu

dodano: 11 maja 2007

rodzic - opinia wątek zamknięty Wbrew panującej opinii jest to szkoła przyjazna młodzieży. Poziom nauczania...
~rodzic
-

ostatnia odp. 17 lat temu

dodano: 12 marca 2007