Widok
Opieszałość obsługi i podejście lekcewarzace
To już drugi raz kiedy odbieram coś ze stoiska w Empiku Przy Podwalu Grodzkim i identyczne traktowanie klienta.Pan młody o imieniu Adam przegląda na sklepie książki (obok stoiska za którym obsługuje) podchodzę z dzieckiem na wózku do stoiska mijając go, i czekam cierpliwie, jestem pierwsza. Pogadał sobie z kolegą i dalej przegląda. Podchodzi do niego klient i za chwilę podchodzi z nim do stoiska i go obsługuje. Zwróciłam mu uwagę,że ja też czekam. Na to sprzedawca odpowiada, że obsługuje tego kto go o to poprosi. Więc mu odpowiedziałam w takim razie powinien stać na swoim stanowisku i obsługiwać jak się należy.Bardzo mu się to nie podobało bo podają rachunek nawet nie raczył powiedzieć proszę czy dziękuję.
Moja ocena
Empik
kategoria: Księgarnie
obsługa: 3
asortyment: 4
nowości: -
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 3
3.5
* maksymalna ocena 6
No nie!!! Matka polka z wózkiem podeszła a on sie nie rzucił uniżenie do stópek... straszne! Może nauczcie się z szacunkiem traktowac ludzi pracujących w sklepach?? Oni nie są tam po to żeby wam usługiwać i wysłuchiwac waszych pretensji... nic dziwnego że po takim obcesowym potraktowaniu sprzedawca nie jest miły!!!