Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Marta - opinia Polecam lekcje języka francuskiego z Anią Najbar! Wraz z mężem zaczęliśmy od...
~Marta
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 19 lipca 2022

Magda - opinia wątek zamknięty Serdecznie polecam lekcje z Panią Anią. Dużo wiedzy i dyscypliny, sympatyczna...
~Magda
-

ostatnia odp. 2 lata temu

dodano: 3 kwietnia 2022

Kaja - opinia wątek zamknięty Pani Ania jest świetną nauczycielką - dzięki niej nauka jest niezwykle...
~Kaja
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 30 czerwca 2020

Jez_anna - opinia wątek zamknięty Polecam naukę z Prêt-à-parler. Pani Anna prowadzi zajęcia w sposób...
~Jez_anna
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 8 lipca 2019

Agata - opinia wątek zamknięty Ania jest profesjonalistką. Nie narzuca podręcznika, słucha potrzeb ucznia i...
~Agata
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 13 czerwca 2019

Polecam wątek zamknięty Profesjonalna i sympatyczna szkoła. Jestem jej uczniem - kolejny rok. Polecam.
~Darek
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 4 września 2017

Magnifique! wątek zamknięty Pani Ania to bardzo kompetentny nauczyciel a przy tym przesympatyczna osoba....
~Gabriela
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 2 września 2017

Super wątek zamknięty Wysoki poziom, taki, który pozwala na start do studiów II stopnia z...
~Julia S
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 7 czerwca 2017

Nauka francuskiego wątek zamknięty Jestem bardzo zadowolona z zajęć z p. Anią. Zajęcia prowadzone w ciekawy...
~Emilia
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 29 października 2016

Just the right person wątek zamknięty Ms Anna is the polish teacher who can teach you french even in english if...
~W
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 19 marca 2016

Świetny nauczyciel wątek zamknięty Uczę się w pracowni językowej Pret-a-parler już 2 lata i cieszę się, że...
~Marek
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 26 lutego 2016

mega dobre zajęcia :) wątek zamknięty jak dla mnie rewelacja! zajęcia bardzo rozwijające i co najważniejsze nawet...
~Blaise
-