Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Szewczyk Ewa - opinia wątek zamknięty Świetne warsztaty , wiedzą przekazana w sposób prosty i przejrzysty .Zajęcia...
~Szewczyk Ewa
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 9 września 2020

Kasia - opinia wątek zamknięty Jestem po kursie podstawowym i jestem mega zadowolona, samo prowadzenie kursu...
~Kasia
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 8 września 2020

Gosia - opinia wątek zamknięty Kurs podstaw fotografii bardzo przystępnie poprowadzony.
~Gosia
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 7 września 2020

Sławek - opinia wątek zamknięty fajna atmosfera, wiedza podana w praktyczny sposób
~Sławek
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 4 marca 2020

Gosia - opinia wątek zamknięty Kurs z podstaw fotografii jak najbardziej do polecenia. Cała masa wiedzy...
~Gosia
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 3 marca 2020

Gosia - opinia wątek zamknięty Kurs z podstaw fotografii jak najbardziej do polecenia. Cała masa wiedzy...
~Gosia
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 3 marca 2020

Wioleta L - opinia wątek zamknięty Jestem pod wielkim wrażeniem Miałam przyjemność wziąść udział w kursie dla...
~Wioleta L
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 3 lutego 2020

Kurs dla początkujących wątek zamknięty Polecam każdemu, kto jeszcze się waha czy skorzystać z kursu. Sposób...
~Klaudia
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 2 października 2019

fotografia-kurs dla początkujących wątek zamknięty Kursy przeważnie kojarzą mi się z czymś nużącym. Właśnie ten kurs zaburzył u...
~rochem
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 29 lipca 2019

Polecam wszystkim entuzjastom fotografii! wątek zamknięty Kurs dla początkujących fotografów, to świetna propozycja dla wszystkich,...
~MBG
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 29 lipca 2019

kurs dla poczatkujacych wątek zamknięty Super kurs,super prowadzący ,fajna atmosfera .Gorąco polecam .
~laik
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 22 maja 2019