Widok
Zbiór pomyłek i niekomepetencji
Ogólnie tragedia. poczynając od "monterów"jeden tylko był profesjonalny, inni jak z łapanki na mistrza niekompetencji(było kilka reklamacji więc mam doświadczenie). Druga sprawa to infolinia i ludzie, którzy tam pracują zwykle tylko przyjmują zgłoszenie i w razie braku internetu poradzą że można zgłosić awarie przez internet:) Umowy formułują (starają się) żeby wydymać Cię kiedy się da. W razie reklamacji zgodnie z regulaminem zwrócą ci 2 złote za dzień, chociaż samo zgłoszenie awarii kosztowało cie 30 min połączeń. Nie polecam. Mam tylko dlatego że nie mam innego wyjścia. Jedynie co mogę to podzielić się opiniaą z innymi.
Moja ocena
Vectra
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 3
oferta: 3
jakość usług: 2
awaryjność: 3
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 3
3.0
* maksymalna ocena 6
Sugerowałbym zmianę adresu z gdanskpomoc@vectra.pl na czarnarozpacz@vectra.pl.
Poziom tego czegoś co świadczycie a co szumnie nazywacie "usługami" najtrafniej można określić jako "kicha do sześcianu". Sprawność internetu doprowadza do łez nawet najbardziej cierpliwych. Jeżeli ktoś chciałby zagrać w jakąś potyczkę on-line to możliwości kończą się na warcabach. Lag, lag, lag...
U Was nawet TV laguje. Naciskasz przycisk na pilocie i czekasz 4 sekundy aż kanał zmieni się na pokrytymi pixelozą obraz "HD"
Poziom tego czegoś co świadczycie a co szumnie nazywacie "usługami" najtrafniej można określić jako "kicha do sześcianu". Sprawność internetu doprowadza do łez nawet najbardziej cierpliwych. Jeżeli ktoś chciałby zagrać w jakąś potyczkę on-line to możliwości kończą się na warcabach. Lag, lag, lag...
U Was nawet TV laguje. Naciskasz przycisk na pilocie i czekasz 4 sekundy aż kanał zmieni się na pokrytymi pixelozą obraz "HD"