Widok

słabo

5 lat temu wywoływałam zdjęcia ślubne i byłam zadowolona. od tego czasu skorzystałam z usług chyba 4 razy, dając kolejne szanse. niestety za każdym razem ze zdjęciami było coś nie tak, a to jakieś szare, a to wyblakłe. wywoływałam w różnych opcjach i z różnych źródeł. ostatnim razem było to zdjęcie z sesji, po profesjonalnej obróbce fotografa. dlatego nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego wyszło im wyblakłe. Pani tłumaczyła, że takie mają ustawienia monitora, maszyny, papier, chemię, ale mnie to NIE OBCHODZI. dla mnie sie liczy czy kolor jest zgodny z plikiem i rzeczywistością, jeśli nie to oznacza że wasze ustawienia są złe. to byla ostatnia szansa, już nigdy nic nie wywołam u nich, bo to po prostu pieniądze wyrzucone w błoto.
Moja ocena
Ankara kategoria: Drukarnie, poligrafia, DTP
obsługa: 3
 
oferta: 4
 
jakość usług: 2
 
czas realizacji: 3
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
3.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
z przykrością się z Panią zgadzam :(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Dobry wieczór,

niestety wypowiedź świadczy jedynie o amatorskim podejściu do tematu. Oczywistym jest, że chcielibyśmy aby wszystkie nasze pliki, które widzimy PRZEPIĘKNE na ekranie smartfona, tv czy innym wychodziły równie dobrze w produkcji. Niestety. Z braku podstaw wiedzy osiągamy efekt o jakim na pewno nie marzyliśmy, dlaczego? Dlatego, że każdy ekran, każda drukarka, każdy lab a nawet drukarnia to inne ustawienia druku, inne profile, krzywe kolorów, materiał, etc. Dopasowanie się do konkretnej maszyny dla amatora to droga przez mękę. A informacja o profilach? Abstrakcja. Najgorsze z tego wszystkiego jest to, że później wygłaszamy opinię jako ZNAWCA TEMATU. Mizerota. Niestety
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
"Dopasowanie się do konkretnej maszyny dla amatora to droga przez mękę." - to może amator pracuje w Ankarze?

Biorąc pod uwagę, że to samo zdjęcie wywoływane w innym miejscu odzwierciedla przepiękny kolor krajobrazu...cóż... to źle o Was świadczy...

"każda drukarka, każdy lab a nawet drukarnia to inne ustawienia druku, inne profile, krzywe kolorów, materiał, etc. " - to może gdzie indziej po prostu są lepsze wydruki i trzeba przyjąć niezadowolenie klienta na klatę a nie go obrażać nieznajomością tematu? Nas nie obchodzi, jak Pan to ustawi w drukarni, Pan ma wywołać zdjęcia tak, żeby klient był zadowolony. Jeżeli nie będzie, to po prostu nie wróci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
:) :) :) rewelacja :) :) :) PAN PANI ONO, super...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry