Widok
(..)
Nie będę się rozpisywał na temat tego przewoźnika ale prawda jest taka, że nie kupie nigdzie nic gdzie firma siódemka będzie dostarczycielem przesyłek. Nazwać ich nierzetelnymi to komplement - czekałem 3 dni na przesyłkę gdzie leżała ona u nich na magazynie, pracownicy call center prześcigali się w wymyślaniu powodów czemu nie została jeszcze dostarczona, później zapewniali o dostarczeniu,gdzie wkońcu sam musiałem ją sobie odebrać z punkt odbioru a najlepszy jest fakt, że mojej przesyłki tam nie było. Kurier zabrał ja sobie do domu... i kolejne pół godziny czekania aż przyjedzie na punkt.
A status na ich stronie - dostarczono w terminie.
A status na ich stronie - dostarczono w terminie.
Szanowny Panie, przykro nam z powodu trudności, jakie napotkał Pan korzystając z naszych usług. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby przesyłki docierały do Państwa terminowo oraz aby Klienci mieli możliwość skorzystania z pomocy naszych pracowników. Dziękujemy za informację na temat trudności z uzyskanie informacji oraz błędnego statusu przesyłki. Ponieważ sprawa jest złożona, prosimy o kontakt pod adresem bok@siodemka.com. Bardzo prosimy o przesłanie do nas wiadomości wraz z opisem sytuacji, numerem przewozowym oraz kontaktem telefonicznym do siebie. Zapewniamy, że Pańska wiadomość nie pozostanie bez echa, a nasz pracownik zajmie się wyjaśnieniem sprawy.
Z poważaniem
Zespół Siódemka
Z poważaniem
Zespół Siódemka