Widok
        
    
    
    ...
                                    
                                    
                                                                
                    Odradzam najgorszy operator jaki moze byc przez zwarcie w ich skrzynce spalili mi tv po zgloszeniu tego dostalem pismo ze w ciagu 30 dni dostane odpowiedz po 60 dniach zadzwonilem nic nie wiedzieli o tej sprawie po 7 dniach dostalem pismo ze mam sam dac do serwisu tv i maja ocenic czy to usterka przez nich sprawe kieruje do sadu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Jarsat
                                                        kategoria: Dostawcy internetu
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                oferta: 1
                                            
                                                jakość usług: 1
                                            
                                                awaryjność: 1
                                            
                                                przystępność cen: 1
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
                                    
                                    
                                                                
                    Witam co mam pisac na e maila ???? moja zona zglaszala to wsszystko macie nas za idiotów ???? ponad 60 dni czekania i zero odpowiedzi i pewnie do tej pory by nie bylo gdybym nie dzwonil w tej sprawie najpierw czekanie az ktos laskawie odbierze telefony a koszty rozmów z Norwegii nie sa tanie gdybyscie byli profesjonalistami to sami byscie sie odezwali po 30 dniach i dodam jeszcze ze jak byl wasz technik to ja mu musialem podpowiadac co ma robic bo zielonego pojecia nie mial jak sie zabrac za to co sie stalo i prosze nie robic z kogos durnia bo akurat mam zawod elektronika samochodowego i mam pewne pojecie w tych kwestiach i z samej przyjemnosci jak tylko bede w pl to tego nie zostawie tak tylko spotkamy sie w sadzie i nie chodzi tu o tv tylko o traktowanie klientów w miare dobry sposob a nie jak tylko zrobi sie przelew dzien pozniej z oplatami to juz jest wiadomosc ze sa opoznienia