Widok
...
Ogólnie usługi ok- przez czas trwania umowy nie miałem większych zastrzeżeń co do tej firmy. Problem pojawił się w momencie rozwiązywania umowy...
Umowę miałem zawartą w wynajmowanym lokalu - w momencie kiedy musiałem go opuścić ( miesięczny okres wypowiedzenia) zgłosiłem do Pro-Internet chęć rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Pani uprzejmie mi w Biurze Obsługi Klienta powiedziała, że nie ma takiej możliwości, bo takie są zapisy regulaminu...za kilka dni dostałem od nich potwierdzający email, że nie mogą skrócić okresu wypowiedzenia ze względu na regulamin...wtedy z ciekawości zajrzałem do nieg...i okazało się, że Pani w biurze, jak i Pani która pisała do mnie email powoływała się na stary, nieobowiązujący regulamin...Nowy regulamin w pełni umożliwia skrócenie okresu wypowiedzenia do jednego miesiąca (jest to ich dobra lub zła wola).
Napisałem więc w odpowiedzi ponownie prośbę o skrócenie okresu wypowiedzenia (nie mogłem przewidzieć na 3 miesiące wcześniej, że będę musiał zrezygnować z usługi). Po tygodniu ciszy, przypomniałem się emailowo...znowu cisza. No i z nowym miesiącem dostałem fakturę...i za miesiąc drugą dostanę...z usługi nie korzystam...
Umowę miałem zawartą w wynajmowanym lokalu - w momencie kiedy musiałem go opuścić ( miesięczny okres wypowiedzenia) zgłosiłem do Pro-Internet chęć rozwiązania umowy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Pani uprzejmie mi w Biurze Obsługi Klienta powiedziała, że nie ma takiej możliwości, bo takie są zapisy regulaminu...za kilka dni dostałem od nich potwierdzający email, że nie mogą skrócić okresu wypowiedzenia ze względu na regulamin...wtedy z ciekawości zajrzałem do nieg...i okazało się, że Pani w biurze, jak i Pani która pisała do mnie email powoływała się na stary, nieobowiązujący regulamin...Nowy regulamin w pełni umożliwia skrócenie okresu wypowiedzenia do jednego miesiąca (jest to ich dobra lub zła wola).
Napisałem więc w odpowiedzi ponownie prośbę o skrócenie okresu wypowiedzenia (nie mogłem przewidzieć na 3 miesiące wcześniej, że będę musiał zrezygnować z usługi). Po tygodniu ciszy, przypomniałem się emailowo...znowu cisza. No i z nowym miesiącem dostałem fakturę...i za miesiąc drugą dostanę...z usługi nie korzystam...
wypowiedź zmoderowana ( 2016-04-05 09:13:17)
Moja ocena
Pro-internet
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 4
jakość usług: 4
awaryjność: 4
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 2
3.2
* maksymalna ocena 6