Widok
....
taka (nie)ciekawa historia z mego życia wzięta:
27.07 mój samochód został rozbity. Według TU sprawcy naprawa to 77tys. Czy przewyższy to wartość pojazdu by była szkoda całkowita?
do dnia 28.08 Masterlease mówił że TU nadal nie podjęło decyzji w tej sprawie. Jako że TU ma 30 dni na wypłatę odszkodowania, to skontaktowałem się z TU i otrzymałem od nich kopie 2 pism:
z 17.08 z decyzją o szkodzie całkowitej i prośbą o zgodę na wypłatę odszkodowania
z 21.08 z ponowieniem prośby
27.07 mój samochód został rozbity. Według TU sprawcy naprawa to 77tys. Czy przewyższy to wartość pojazdu by była szkoda całkowita?
do dnia 28.08 Masterlease mówił że TU nadal nie podjęło decyzji w tej sprawie. Jako że TU ma 30 dni na wypłatę odszkodowania, to skontaktowałem się z TU i otrzymałem od nich kopie 2 pism:
z 17.08 z decyzją o szkodzie całkowitej i prośbą o zgodę na wypłatę odszkodowania
z 21.08 z ponowieniem prośby
wypowiedź zmoderowana ( 2018-08-28 10:43:49)
Moja ocena
Masterlease
kategoria: Leasing
obsługa: -
oferta: 1
pomoc merytoryczna: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
Szanowny Panie,
przepraszamy za zamieszanie, które wyniknęło w związku z opóźnieniem decyzji o szkodzie całkowitej Pana pojazdu. Nie było on spowodowane złą wolą z naszej strony, a jedynie niefortunnym zbiegiem kilku okoliczności. Nasz przedstawiciel skontaktował się już Panem w tej sprawie i zgodził się Pan na propozycję podpisania porozumienia, a likwidacja szkody całkowitej jest już w trakcie realizacji.
Z poważaniem Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease
przepraszamy za zamieszanie, które wyniknęło w związku z opóźnieniem decyzji o szkodzie całkowitej Pana pojazdu. Nie było on spowodowane złą wolą z naszej strony, a jedynie niefortunnym zbiegiem kilku okoliczności. Nasz przedstawiciel skontaktował się już Panem w tej sprawie i zgodził się Pan na propozycję podpisania porozumienia, a likwidacja szkody całkowitej jest już w trakcie realizacji.
Z poważaniem Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease