Odpowiadasz na:

Niestety coraz gorzej...

Telefonicznie próbowaliśmy złożyć zamówienie na 4 burgery, niestety nikt nie odbierał. Na miejscu dowiedzieliśmy się, że trzeba poczekać ok. 15 minut - ok. Niestety po upływie tego czasu nadal nie... rozwiń

Telefonicznie próbowaliśmy złożyć zamówienie na 4 burgery, niestety nikt nie odbierał. Na miejscu dowiedzieliśmy się, że trzeba poczekać ok. 15 minut - ok. Niestety po upływie tego czasu nadal nie dostaliśmy zamówienia, odbierały kolejne osoby a my nie, po 30 minutach dowiedzieliśmy się, że zamówienia zostały pomylone i dlatego taki czas oczekiwania - ok, trudno. Po wyjściu z lokalu zajrzeliśmy do środka i niestety wszystko zimne!!! bułka, kotlet, wszystko... Po 30 min oczekiwania... Ponadto niezbyt dobrze opisane bułki, nie było wiadomo kto co dostał. Wróciliśmy do lokalu i zwróciliśmy uwagę obsłudze na te fakty. Niestety reakcja pokazuje dzisiejsze podejście do klienta... Żadnego przepraszam tylko jakieś dziwne tłumaczenia. W końcu z łaską zaproponowano zrobienie nowych burgerów, ale po 30-40 minutach przebojów już się odechciało i otrzymaliśmy zwrot kasy. Wielu znajomych ściągnąłem do Surfa - do trucków i na Morene i niestety wielu od nich odciągne. Widać, że się poprzewracało... Wolę dać zarobić konkurencji - przynajmniej się starają i doceniając klienta.

zobacz wątek
9 lat temu
~Łukasz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry