Odpowiadasz na:

Produkty cudne, obługa słaba...

Niestety znów doświadczyłam niemiłej obsługi CH Matarnia. Wchodząc do salonu Pandora - miało się wrażenie, że obsługa po krótkiej ocenie Klienta (pierwsze wrażenie) - stwierdza czy warto czy nie... rozwiń

Niestety znów doświadczyłam niemiłej obsługi CH Matarnia. Wchodząc do salonu Pandora - miało się wrażenie, że obsługa po krótkiej ocenie Klienta (pierwsze wrażenie) - stwierdza czy warto czy nie warto się starać się zabiegać o względy Klienta. Chciałam zakupić bransoletkę z charmsami jako prezent, podpytać o długość bransoletki jaką powinnam kupić itp. Odzew Pani obsługującej był niemiły i zniechęcający.. Pani sklasyfikowała mnie już na wstępie i dało się odczuć, że nie obsługuje z przyjemnością chcąc zachęcić do zakupu - wręcz przeciwnie. Finalnie, zrezygnowałam z zakupu bransoletki w salonie Pandory - zakupiłam taką samą w innym (również znajdującym się w CH Matarnia :)).

zobacz wątek
8 lat temu
~kaś

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry