Odpowiadasz na:

Obsługa do wymiany

Szkoda ze właściciel poniósł tyle kosztow z wystrojem i organizacja miejsca skoro wszystko zabija obsługa ,jej jakość,niekompetencja ,opryskliwisc ,to miejsce gdzie trzeba biegać za kelnerka i... rozwiń

Szkoda ze właściciel poniósł tyle kosztow z wystrojem i organizacja miejsca skoro wszystko zabija obsługa ,jej jakość,niekompetencja ,opryskliwisc ,to miejsce gdzie trzeba biegać za kelnerka i prosić o obsługę , bardzo duzo jest tam do poprawienia ,byłem tam 4 razy ale ostatni totalnie mnie zniechęcił do tego miejsca. Moim zdaniem obsługa powinna byc oceniana przez każdego klienta i to miałoby miec wpływ na wynagrodzenia ja straciłem tam mój czas wolny na wskrzeszaniu energii u załogi ,koncowo poszedłem do kontrastu by wypocząć napić sie piwa i przykryć kocem .tak niewiele a jednak tak wiele ,uczcie sie oD konkurencji ,cała ekipa do wymiany przed sezonem radzę ,dajcie znac jak zmienić obsługę bo jest sfochowana ze musi pracować

zobacz wątek
8 lat temu
~Ryszard

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry