Pompa wysokiego ciśnienia w Common Railu jest smarowana olejem napędowym. Wystarczy, że skończy się nam paliwo w trakcie jazdy i pompa już dostanie bo przez chwile będzie kręciła się na sucho. Ja...
rozwiń
Pompa wysokiego ciśnienia w Common Railu jest smarowana olejem napędowym. Wystarczy, że skończy się nam paliwo w trakcie jazdy i pompa już dostanie bo przez chwile będzie kręciła się na sucho. Ja miałem tak u siebie. Przy normalnej jeździe nie było problemów, ale pod obciążeniem samochód gasł.
Pompe wymieniłem na używke i problemy się skończyły.
W pompie CR jest regulator ciśnienia. Wyjąć i zobaczyć na jego sitku czy są opiłki metalu. Układ paliwowy do czyszczenia, pompa do sprawdzenia, regulator paliwa do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany. Wtryski też by należało sprawdzić.
Ogólnie zaczynaj od najtańszych rzeczy. Wypłukać porządnie układ. Potem filtr. Potem pompa do sprawdzenia, Wtryski do sprawdzenia
i zrobienie ich na końcu bo są najdroższe.
Robert
zobacz wątek