Odpowiadasz na:

Kolejna wizyta - niestety rozczarowanie

Niestety muszę potwierdzić opinie kilku przedmówców, jakość serwowanych dań oraz podejście do klienta się pogarsza. Była to 3 lub 4 nasza wizyta. Zamówiłam kurczaka (nie pamiętam nazwy,w panierce).... rozwiń

Niestety muszę potwierdzić opinie kilku przedmówców, jakość serwowanych dań oraz podejście do klienta się pogarsza. Była to 3 lub 4 nasza wizyta. Zamówiłam kurczaka (nie pamiętam nazwy,w panierce). Niestey nie dało się go zjeść. Na pytanie przemiłej kelnerki czy smakuje, zwróciłam uwagę, że danie jest za słone (pierwszy raz tu mi nie smakowało) usłyszałam odpowiedź szefa kuchni, że tak powinno smakować.. :) a że akurat mi nie smakuje- jest to moje osobiste odczucie..cóż.. druga uwaga była taka, że w panierce nie mogłam się doszukać kurczaka (sprawdziłam 3 kawałki, zresztą trzeci po prostu rozkroiłam i nic) po oddaniu talerza dostałam odpowiedź szefa, że musiałam trafić na takie kawałki-czy to była sugestia że jednak mam te danie jeść dalej (ciekawie jak sprawdzał..:)) więc podziękowałam ostatecznie i zrezygnowałam również z przygotowania go od nowa.Na koniec: danie nie ruszone, odesłane do kuchni zostało doliczone do rachunku. Nie szkoda mi tych 24 zł. Po zwróceniu uwagi(zapłaciłam),że nie powinno tak być, usłyszałam, że szef kuchni a zarazem współwłaściciel kazał płacić :) cóż, nie spotkałam się jeszcze z takim traktowaniem klienta, może macie ich za dużo :) ale my już nie wrócimy

zobacz wątek
7 lat temu
~Ala

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry