Odpowiadasz na:

FedEx u mnie przejął od DHL pałeczkę miana najgorszej firmy kurierskiej w Trójmieście.

Chciałem zwrócić towar zakupiony przez internet, na zwrot miałem ustawowe 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, które mijały we wtorek. Zamówiłem najpierw kuriera w piątek (weekend przed... rozwiń

Chciałem zwrócić towar zakupiony przez internet, na zwrot miałem ustawowe 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, które mijały we wtorek. Zamówiłem najpierw kuriera w piątek (weekend przed deadline'owym wtorkiem) po odbiór paczki, dostałem maila, że do 17-tej będzie u mnie, dla pewności zadzwoniłem jeszcze na infolinię żeby się upewnić, że kurier na pewno będzie. Otrzymałem zapewnienie, również o telefonie od kuriera przed przyjazdem (robi tak każda inna firma kurierska). Nie przyjechał. W poniedziałek znów zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację, że muszę złożyć zamówienie na kuriera ponownie. Znów zadzwoniłem na infolinię żeby się upewnić, że kurier przyjedzie i dostałem informację, że będzie u mnie w ciągu godziny, bo wcześniej zero odzewu. Po półtorej godziny znów zadzwoniłem i na pytanie, czy ten kurier w końcu przyjedzie, czy nie, bo muszę już dziś tą paczkę wysłać, pani z infolinii powiedziała, że kurier u mnie był przed 15 minutami i nikogo nie zastał, a tak się głupio składa, że cały czas byłem w domu. Na szczęście w Sferisie przemiłe panie bez problemu przedłużyły mi możliwość zwrotu towaru, więc dla tego sklepu akurat plus.

zobacz wątek
5 lat temu
~Opcjonalny

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry