Odpowiadasz na:

Krzysztof - opinia

Dnia 20.05.2020 zamówiłem dwie sofy Marcos.
Nie skusiła mnie cena gdyż była dość wysoka-skusił mnie 10 dniowy termin realizacji.
Zależało mi aby towar otrzymać maksymalnie do dnia... rozwiń

Dnia 20.05.2020 zamówiłem dwie sofy Marcos.
Nie skusiła mnie cena gdyż była dość wysoka-skusił mnie 10 dniowy termin realizacji.
Zależało mi aby towar otrzymać maksymalnie do dnia 09.06.2020.
Niestety towaru nie ma.
Panie na infolinii są miłe ale wiedzą tyle co my zaglądając w status zamówienia.
Niestety nie wiedzą kiedy i czy towar zostanie wysłany.
Nagminnie używają słowa "niezwłocznie", nie potrafią podać konkretnej daty co doprowadza mnie do szewskiej pasji.
Bawiąc się dziś w detektywa zadzwoniłem również do firmy DTS która powinna odebrać towar od Agata Meble-niestety nie mają nawet zlecenia na odbiór.
Więc towar jest nie wiadomo gdzie ale kasa wzięta już 20.05.
To się nazwa biznes.
Dodam,iż jestem klientem wyrozumiałym ale nie znoszę braku jakiegokolwiek poczucia winy.
Klient nasz Pan to dla tej firmy obca dywiza.
Przyszły kliencie tej firmy.
Proszę nie kupuj tutaj!
Nie mogę się doczekać kiedy ta firma zniknie z mapy!

zobacz wątek
4 lata temu
~Krzysztof

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry