Odpowiadasz na:

Aleksandra - opinia

Do warsztatu zgłosiłam się z uwagi na niepokojące dźwięki/dudnienie w trakcie ruszania. Auto zostawiłam ok 9:30 i miałam czekać na tel. za 30-40 min. Podczas rozmowy miałam usłyszeć jaka jest... rozwiń

Do warsztatu zgłosiłam się z uwagi na niepokojące dźwięki/dudnienie w trakcie ruszania. Auto zostawiłam ok 9:30 i miałam czekać na tel. za 30-40 min. Podczas rozmowy miałam usłyszeć jaka jest usterka, jaki koszt jej naprawy i na tej podstawie poinformować czy na naprawę się decyduję. Na telefon czekałam do godziny 15:32, dowiedziałam się, że właściwie to trzeba było dokręcić jedynie śrubę poduszki i koszt "naprawy" to 100 zł. Gdy zgłosiłam się po odbiór auta nie ukrywałam zaskoczenia w związku z kosztem "naprawy", jeśli tak naprawdę nie było nic do zrobienia. Pani bezradnie rozłożyła ręce mówiąc, że ona nie wie niestety co było robione, może gdyby była od rana mogłaby coś doradzić. Płatność możliwa jest tylko gotówką (dobrze, że wcześniej sama o to dopytałam), zapytałam więc czy otrzymam paragon. I tutaj na twarzy Pani z biura pojawiła się konsternacja - uśmiechnęła się tylko mówiąc, że ona kasy nie obsługuje i udała się na warsztat szukać pomocy u kogoś bardziej kompetentnego. Podsumowując: uważam, że wykorzystano mój brak wiedzy w zakresie naprawy aut. Ponadto brak możliwości płatności kartą + brak umiejętności obsługi kasy przez Panią w biurze, też o czymś świadczy. nie polecam

zobacz wątek
3 lata temu
~Aleksandra

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry