Odpowiadasz na:

niezadowolony klient - opinia

Tej pizzerii nie należy się nawet jedna gwiazdka.

Szczerze polecam omijanie tego miejsca. W połowie grudnia zamówiłam tutaj dwie pizze. Obie pizze miały surowe ciasto (!!!!!!!!), tak... rozwiń

Tej pizzerii nie należy się nawet jedna gwiazdka.

Szczerze polecam omijanie tego miejsca. W połowie grudnia zamówiłam tutaj dwie pizze. Obie pizze miały surowe ciasto (!!!!!!!!), tak że nie były zdatne do zjedzenia. Po interwencji na infolinii Pizza Hut i kontakcie telefonicznym ze strony pizzerii (który miał miejsce szybko - to trzeba przyznać) ustaliliśmy, że pizzeria zwróci nam zapłaconą kwotę. Jeszcze tego samego dnia (kilka godzin później) przyjechał ktoś z pizzerii po paragon (do rozliczeń z księgowością), który przekazaliśmy.

Od tamtej pory (minął ponad miesiąc) i pomimo wielu prób kontaktu zarówno z infolinią Pizza Hut jak i samą pizzerią nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy. Pizzeria kilka razy tłumaczyła, że albo ktoś źle wprowadził numer rachunku do zwrotu, albo ktoś myślał że w ramach rekompensaty dostaliśmy dodatkowe pizze (nie miało to miejsca), a ostatecznie infolinia Pizza Hut umywa ręce, a pizzeria przestała się odzywać.

Efekt jest taki, że (i) nie zjadłam pizzy, (ii) wydałam pieniądze, (iii) straciłam mnóstwo czasu na infolinii Pizza Hut, (iv) pizzeria już nawet nie udaje, że jej zależy.

zobacz wątek
3 lata temu
~niezadowolony klient

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry