Odpowiadasz na:

Niska jakość usług

Pracownicy serwisu okłamują klientów w następujących kwestiach:
czas realizacji usługi
cena części
konieczność wymiany cześci.
Zwykli wymieniacze bez doświadczenia nie... rozwiń

Pracownicy serwisu okłamują klientów w następujących kwestiach:
czas realizacji usługi
cena części
konieczność wymiany cześci.
Zwykli wymieniacze bez doświadczenia nie potrafią poradzić sobie z najmniejszym problemem o którym w innych serwisach nawet nie informuje się klienta a tym bardziej nie każe mu za to płacić bo to błahostka.
Cena usług jest za wysoka w stosunku do ich jakości.
Po wykonanej usłudze trzeba kilka razy pojechać w celu poprawki (żenada).
Obsługa ubiera się w tanie garnitury więc mało im płacą i to jest zapewne główna przyczyna kiepskiej jakości usług

zobacz wątek
13 lat temu
~Milena

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry